WUA! verwelkomt Daan Tames als Directeur Nederland #adv

25 juni 2014, 08:30

Bij het Amsterdamse online onderzoeksbureau WUA! is Daan Tames in juni aangetreden als Directeur Nederland. Als Directeur Nederland zal Tames verantwoordelijk zijn voor de operatie en verdere professionalisering van het bureau. Het aantrekken van Tames stelt WUA! in staat klanten in binnen- én buitenland nog beter van dienst te zijn. WUA! is momenteel al in meerdere landen actief voor klanten als Google, Samsung en Deutsche Telekom.

Tames (33) heeft een stevige achtergrond in online sales en service binnen de telecombranche en werkte de afgelopen jaren achtereenvolgens bij Simyo en Tele2 als eindverantwoordelijke voor online. Tames:

“Ik ben gek op innovatie en vind dat het altijd mooier, beter en gemakkelijker kan. Bij Simyo en Tele2 heb ik de online sales en service met succes naar een professioneel niveau gebracht. Die ervaring neem ik naar WUA! mee om organisaties te helpen bij het realiseren van online succes. Het is mijn missie om door verbetering van de online customer experience organisaties succesvol te laten zijn. Voor mij zijn de Web Performance Scan en de Web Service Scan van WUA! daarbij de perfecte instrumenten.”

Wat wordt jouw rol en waar ligt je focus?

“Als Directeur WUA! Nederland ligt mijn focus volledig bij onze Nederlandse klanten en dienstverlening. Hierdoor ontstaat er ruimte om aandacht te besteden aan optimalisatie en innovatie van onze diensten als de Web Performance Scan en de Web Service Scan. Kortweg, professionalisering van onze dienstverlening en verbetering van de klantervaring.”

Wat verandert er binnen de organisatie?

“De groei die WUA! de afgelopen jaren heeft meegemaakt, heeft ook tot gevolg gehad dat er grote internationale klanten worden bediend, zoals Google, Samsung en T-Mobile. Mijn aantreden versterkt de directie en maakt het mogelijk meer aandacht aan onze internationale klanten te geven en de focus op Nederland te versterken. We krijgen meer aandacht voor onze klanten, kunnen de dienstverlening verder innoveren en ons tevens klaarmaken voor verdere internationale groei.”

Wat verandert er voor klanten?

“We weten bij WUA! dat het succes van een organisatie staat of valt met klantbeleving, dat is voor ons niet anders. Mijn aantreden heeft ook dat tot doel, de klantbeleving nog verder verbeteren. Mede om die reden stelde WUA! eerder al Mario Tedde aan als Directeur van het WUA! Usability Lab. Er verandert dus eigenlijk weinig, hooguit dat we meer aandacht voor onze klanten hebben. De oprichters, en tevens broers, Klaas en Henk Kroezen blijven vanuit de directie volledig betrokken bij onze klanten in Nederland.”

Met welke visie neem jij WUA! mee de toekomst in?

“Service is de nieuwe sales. Dit betekent, wil je groeien, dan moet je naast een goed product of goede dienst ook goede service leveren. Dit geldt voor onze klanten, maar ook voor ons. Daarnaast moet alles wat we doen bijdragen aan de ultieme benchmark. Draagt een plan niet bij aan deze twee zaken, dan voeren we het niet uit. Onze droomambitie is uiteindelijk om wereldwijd marktleider in online benchmarking te zijn, met de Web Performance Scan, de Web Service Scan en de jaarlijkse WUA! Top 100 Websites.”

Klaas Kroezen, oprichter van WUA!, reageert:

“Daan Tames is een fantastische aanwinst voor WUA! om onze droomambitie te verwezenlijken. Hij behoort tot de top van de Nederlandse online markt. Samen met hem zijn we in staat om de organisatie verder te laten groeien en kunnen we ons nog meer richten op het succes van onze klanten.”

Over WUA!

WUA! is marktleider op het gebied van online benchmarking: respondenten beoordelen jaarlijks duizenden websites. De resultaten geven klanten direct inzicht in de verbeterpunten van hun online sales en service en in hun positie ten opzichte van de concurrentie.

Contact

We vertellen u graag meer over de Web Performance Scan, de Web Service Scan en onze werkwijze en hoe dit uw online conversie kan verbeteren. Neem contact op met Daan Tames voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek, daan.tames@wua.nl of via 06-28434784. Meer informatie is ook te vinden op www.wua.nl.

WUA! is dé marktleider op het gebied van online conversie benchmarking: onze respondenten beoordelen jaarlijks duizenden sites. De resultaten geven onze klanten direct inzicht in de verbeterpunten van hun online sales en service en hun positie ten opzichte van hun concurrenten. Zo helpen we onze klanten als Microsoft, Samsung, Google, ABN Amro en SNS Bank de beste op het web te worden. U ook?

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!