Het succes voor de ondernemer van nu en in de toekomst, vraagt om een andere benadering van Marketing en dus van strategie. Mijn expertise ligt in het begeleiden van de transitie van leadgeneratie naar Demand Generation, zodat er echt duurzame groei ontstaat op basis van hele specifieke uitkomsten.
Dit zijn de 3 belangrijkste regels in B2B marketing waar geen marketeer zich echt aan houdt
In deze post bespreek ik de drie belangrijkste regels in B2B marketing waar vrijwel geen B2B marketeer zich echt aan houdt. Waarom niet?
Doen B2B marketeers nog wel klantonderzoek?
Dat je een email verstuurt of een social media post plaatst maakt je nog geen marketeer.
De krachtigste zoekmachine is ons geheugen
B2B kopers zijn tegenwoordig zelf heel goed geworden in online research.
Waarom is Demand Generation opnieuw relevant geworden?
Het is nu makkelijker en goedkoper dan ooit om top of mind te worden.
De toekomst van marketing automation
Marketing automation is geen tool. Het is een klantstrategie waarbij bedrijven continu in contact zijn met hun doelgroep. Eentje die…