Ik ben net samen met Jan Bletz Second Sight gestart. Second Sight is het nieuwe platform voor trends en trendwatching. Het platform bestaat uit een magazine (10 keer per jaar), de uitgebreide en interactieve website (vanaf juni 2008 in de lucht), een wekelijkse e-mail trendletter en events als de TWOTY-awards. Centraal staat het veranderende consumentengedrag. Eerder hebben Jan en ik het blad Eye opgezet. Eye hebben we 11 jaar lang met veel plezier gemaakt, samen met een enthousiaste groep trendwatchers, (markt)onderzoekers, strategen en andere experts op het gebied van consumentengedrag. Al deze medewerkers werken nu ook mee aan Second Sight. Naast Second Sight houd ik me nog bezig met het fenomeen storytelling. Daarvoor heb ik in 2003 Gloed opgericht en diverse leuke projecten gedaan. Zo nu en dan geef ik gastcolleges over eigentijdse branding. Ik heb mijn ervaring opgedaan bij verschillende uitgeverijen als VNU Business Publications, Quote Media, de Telegraaf Tijdschriften Groep en Springer Uitgeverij. Studies: Geschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam (1992-1997) en de post-academische opleiding Fashion, Design & Strategy aan de Hogeschool voor Kunsten in Arnhem (2002-2003).