Arjan van der Knaap

communicatiestrateeg bij Inspiratiefactor

Arjan van der Knaap is communicatiestrateeg. Hij ondersteunt ondernemers en organisaties bij het vertellen, ontwikkelen en beheersen van verhalen. Met de inzichten van storytelling brengen we moed, standvastigheid en vooral humor terug in ons vak.

Online Tuesday #88: effectieve multimomentmarketing met data
Slimme combinaties van creatie, media, data en machine learningOnline marketing vindt meer en meer zijn plaats in de marketingmix. Door…
Ruud Frambach (VU): “Marketing moet de leiding nemen”
Overzichtelijke handreiking voor de marketeer die topmanagement wil bedienenMarketeers staan wel bekend om hun extraverte persoonlijkheid, maar aan hun bijdrage aan…
Dit moeten we weten om met propaganda aan de slag te gaan
Het geheim van een miljoenenbereik? 1.600 keer per dag schrijven wat je publiek wenst
MailOnline, 's werelds grootste online krant, zet de poorten wagenwijd open voor merken 1.600 artikelen, 19.000 beelden en honderden video's…
Singularity: voor wie voorspoed wil maken
Wil je technische ontwikkelingen ondergaan of wil je er deel van uitmaken?Silicon Valley? Allemaal leuk en aardig, maar ook in ons…
Verhaal van nieuwe tv-serie Vlucht HS13 ook verteld via Facebook Messenger
Meeleven met een van de hoofdpersonen via een chatbot KRO-NCRV“Te gek om te horen dat Vlucht HS13 nu al zo…
Hoe een nieuwe website Ajax helpt om op Champions League-niveau te blijven
Een beter verhaal met dezelfde contentAfgelopen weekend was Nederland weer in de ban van de klassieker. De krachtmetingen van Ajax…
Penoza: 1,3 miljoen bereik met een condoleanceregister
De grenzen van verhalen verleggen met de app en Facebook van PenozaNiet alleen de kijkcijfers voor tv waren de afgelopen…
Waarom 34 miljoen winst op de Tourstart bijzaak is voor Utrecht
Ondernemers, kunstenaars en universiteit tillen de stad naar een andere divisieVijf jaar geleden vertrok de Tour de France ook al…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!