Ayman van Bregt

eigenaar bij Nederlandse Social Media Academie

Ayman is digitaal Strateeg die betekenisvolle digitale verbindingen tussen bedrijven en klanten creëert. Ayman helpt bedrijven om meer waarde voor klanten te creëren met digitale middelen, de relatie met klanten te verstevigen en nieuwe inzichten op te doen. Als digitaal strateeg zet hij digitale (en sociale) media om in digitale waarde, digitale ervaringen en sociale business. In opdracht voor kleine en grote organisaties ontwikkelt Ayman digitale concepten, geeft advies en trainingen op het op het snijvlak van marketing & communicatie en internet & nieuwe media. Daarnaast heeft hij een aantal eigen initiatieven opgericht, zoals de Nederlandse Social Media Academie (NSMA).

Slim data inzetten, zo doe je het (niet)
Dat data een goudmijn zijn, is zo langzamerhand een cliché. Maar het inzicht in wat je er vooral wel en…
Boek over zakelijke sociale media: close, but no cigar
Uitgelezen: Zakelijke doelen bereiken met social mediaWhitepapers, blogs, Slideshares, keynotes of filmpjes over sociale media? Die zijn er genoeg. Boeken…
Ik las een boek over webcare en dat was top
Uitgelezen: Webcare in de praktijk door Antina van der Veen-MeijerLaatst las ik ergens iets over een eeuwige student die zo…
Chat-apps: “Ken je daarmee doen dan?”
Presentatie van Dimitry Vleugel tijdens Social Media Week RotterdamEr zijn voorbeelden genoeg van organisaties die chat-apps (voornamelijk Whatsapp) inzetten voor…
Uitgelezen: ‘Mindsharing’ door Lior Zoref
Mindsharing! Dat klinkt nieuw. Dat klinkt fris. Dat klinkt innovatief. Dat klinkt alsof de wereld het nodig heeft. Vreugde alom,…
Stop met marketing!
De deeleconomie, alternatieve valuta, disruptieve businessmodellen, duurzaam ondernemerschap, de netwerksamenleving, waardebepaling achteraf, co-creatie, crowd-funding: het zijn allemaal ontwikkelingen in de…
Verbrand je geld
De deeleconomie, alternatieve valuta, disruptieve businessmodellen, duurzaam ondernemerschap, de netwerksamenleving, waardebepaling achteraf, co-creatie, crowd-funding: het zijn allemaal ontwikkelingen in de…
Disruptive startups in de muziek
Naast marketing, social media en communicatie heb ik nog een andere hobby en dat is muziek. Dat uit zich onder…
Spam-dwaas of buzz-baas. Wat ben jij? Doe de test!
Wij marketeers denken het altijd allemaal te weten, maar hoe goed zijn we zelf eigenlijk? Ben jij een Spam-dwaas of…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!