Barry Kampstra

Managing director bij Daisycon

Barry Kampstra is één van de drie oprichters van Daisycon. Daisycon is in Nederland actief op het gebied van Cost-per-Click, Cost-per-Lead en Cost-per-Sale online marketing. Met ruim 30.000 aangesloten publishers mag Daisycon zich met recht marktleider op het gebied van performance based online marketing noemen. Zie ook LinkedIn.

Aanbevelingen RCC worden opgevolgd
Zo’n 92% van de aanbevelingen van de Reclame Code Commissie (RCC) en het College van Beroep wordt opgevolgd, zo blijkt…
Tradedoubler omzet daalt, marge omhoog
Vandaag heeft Tradedoubler haar cijfers over het eerste kwartaal van 2009 gepresenteerd. Hierin werd duidelijk dat de vraag naar performance…
RCC maakt affiliate marketing lastig
Afgelopen maand heeft de Reclame Code Commissie een opmerkelijke uitspraak gedaan die gevolgen kan hebben voor affiliate marketing in Nederland.…
Het einde van viral marketing?
Zojuist (via Emerce) las ik dat viral marketing en de zogenaamde "Tell-a-friend"-systemen volgens het College Bescherming Persoongegevens onder spam gaan…
AEGON Bank laat affiliate netwerken samenwerken
AEGON Bank heeft al een aantal jaar een affiliate programma bij affiliate netwerk TradeDoubler lopen. Het affiliate kanaal wordt steeds…
Vlakt groei affiliatemarketing af?
Gisteren bracht affiliate marketing bedrijf Tradedoubler de cijfers van het derde kwartaal naar buiten. Tradedoubler berichtte dat het een groei…
Kellog: ROI online hoger dan TV
Op Marketingfacts wist natuurlijk iedereen het al, maar Kellog heeft nu na 18 maanden onderzoek ook geconcludeerd dat de ROI…
Affiliate nichemarkten worden volwassen
In het buitenland is het al langer een trend, maar ook in Nederland staan naast de bekende netwerken nu ook…
Affiliate marketeer M4N groeit
Het begint een beetje saai te worden. Eerder berichtte ik dat Daisycon in 2007 een omzetgroei van 194% had gerealiseerd…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!