partner

BBP

Website

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Van kantoorstress naar werkplezier: De rol van slimme werkplekplanning

Hybride werken is inmiddels de norm in veel bedrijven. Werknemers combineren thuiswerken met kantoorbezoek, wat zorgt voor meer flexibiliteit, een betere werk-privébalans en hogere productiviteit. Toch brengt deze nieuwe manier van werken ook uitdagingen met zich mee. Zonder een goed systeem kan het vinden van een geschikte werkplek op kantoor tijdrovend en frustrerend zijn.

Veilig shoppen: tips om nepdeals te vermijden

We houden allemaal van een goede deal. Vooral als we een keer online shoppen.

De opkomst van virtuele kantoren: Een slimme zet voor ondernemers en hun merk

Of je nu een digital nomad bent, een zzp’er die zijn woonadres privé wil houden, of een kleine ondernemer die niet gebonden wil zijn aan een fysieke werkplek – een virtueel kantoor biedt een innovatieve oplossing.

Congres Contentmarketing & Webredactie zet mens centraal in AI-wereld

In een wereld, die steeds nadrukkelijker wordt geconfronteerd met AI focust het Congres Contentmarketing & Webredactie 2024 – georganiseerd door iO – zich op het belang van de menselijke connectie in content. Het congres biedt een podium aan zeer interessante keynote sprekers, break-outsessies en workshops. Datum: 14 november a.s. Locatie: Jaarbeurs Utrecht.

Peter Hinssen: “Hyperpersonalisatie vraagt om meer dan technologie alleen”

Op het aankomende Congres Contentmarketing & Webredactie zal Peter Hinssen spreken over de toekomst van contentmarketing, met een focus op personalisatie en de rol van AI.

Hoe je kantoorartikelen kunt bedrukken voor zakelijke doeleinden
Trends & learnings in de wereld van relatiegeschenken

De wereld van relatiegeschenken is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd, gedreven door veranderende consumentenvoorkeuren, technologische innovaties en een groeiend bewustzijn van duurzaamheid.

De toekomst van online marketing

Wat kunnen we verwachten in het jaar 2030?

Ontwikkel je tot gedragsveranderaar met de BOOST training!

Of je nu consumenten, burgers, of jouw eigen organisatie in beweging wilt brengen: gedrag is overal. Wil jij leren hoe je gedrag effectief kunt beïnvloeden?

Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!