Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.
Hybride werken is inmiddels de norm in veel bedrijven. Werknemers combineren thuiswerken met kantoorbezoek, wat zorgt voor meer flexibiliteit, een betere werk-privébalans en hogere productiviteit. Toch brengt deze nieuwe manier van werken ook uitdagingen met zich mee. Zonder een goed systeem kan het vinden van een geschikte werkplek op kantoor tijdrovend en frustrerend zijn.
We houden allemaal van een goede deal. Vooral als we een keer online shoppen.
Of je nu een digital nomad bent, een zzp’er die zijn woonadres privé wil houden, of een kleine ondernemer die niet gebonden wil zijn aan een fysieke werkplek – een virtueel kantoor biedt een innovatieve oplossing.
In een wereld, die steeds nadrukkelijker wordt geconfronteerd met AI focust het Congres Contentmarketing & Webredactie 2024 – georganiseerd door iO – zich op het belang van de menselijke connectie in content. Het congres biedt een podium aan zeer interessante keynote sprekers, break-outsessies en workshops. Datum: 14 november a.s. Locatie: Jaarbeurs Utrecht.
Op het aankomende Congres Contentmarketing & Webredactie zal Peter Hinssen spreken over de toekomst van contentmarketing, met een focus op personalisatie en de rol van AI.
De wereld van relatiegeschenken is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd, gedreven door veranderende consumentenvoorkeuren, technologische innovaties en een groeiend bewustzijn van duurzaamheid.
Of je nu consumenten, burgers, of jouw eigen organisatie in beweging wilt brengen: gedrag is overal. Wil jij leren hoe je gedrag effectief kunt beïnvloeden?