Cem Yildiz

Strategic Sales Manager bij Ubisoft

Strategic Sales Manager bij Ubisoft en binnen deze functie verantwoordelijk voor digitale distributie, sublicensing, in-game advertising en strategische partnerships. Daarnaast oprichter van World of Goals en G4M3.nl.

L.A. Noire slaat brug tussen games en films
De kruisbestuiving tussen games en speelfilms zet zich in rap tempo voort, nadat in 2010 al de bijzondere PS3 game…
Battle of the Cheetos: Heel verslavend
Cheetos heeft sinds vorige week de nieuwe webgame Battle of the Cheetos online gelanceerd. De game heeft veel weg van…
E3 2010 hoogtepunten: Nintendo 3DS, OnLive, 3D Gaming
Afgelopen week vond in L.A. E3 2010 plaats: de grootste en belangrijkste gamebeurs waar de nieuwste games en gametechnologie jaarlijks…
Sony kondigt Playstation Move aan
Tijdens de Game Developers Conference 2010 in San Francisco heeft Sony de Playstation Move aangekondigd. De aankondiging van de PS3…
Social media centraal in Assassin’s Creed II marketing
Ubisoft heeft voor de lancering van de game Assassin’s Creed II als onderdeel van de marketing voor het eerst social…
Facebook, Twitter en Zune Video komen naar Xbox Live
Ruim drie jaar geleden schreef ik over Xbox Live en de potentie van betaalde content. Inmiddels is Xbox Live uitgegroeid…
Volkswagen iPhone game ter promotie van GTI lancering
Volkswagen heeft een gratis iPhone game - Real Racing GTI - gelanceerd ter promotie van de Golf GTI lancering. Het…
Today’s Gamers: Game consoles nader bekeken
In navolging van de resultaten van het Nationaal Gaming Onderzoek 2009 volgt nu een nadere analyse van de game consoles…
PwC: Game-industrie groeit ondanks crisis
Uit de jaarlijkse Global Entertainment- en Media Outlook van PricewaterhouseCoopers (PwC) blijkt dat de omzet van de game-industrie, ondanks de…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!