Copernica is marketing-software met functionaliteiten voor e-mailmarketing, websites, mobile en geautomatiseerde campagnes. Dagelijks maken meer dan 5.000 marketeers gebruik van deze diensten. De software integreert met vrijwel alle CMS-systemen, e-commerce platformen en CRM-software.
De lessen van Geisha Fashion bij het opzetten van e-mailmarketing
Door een sterk loyaliteitsprogramma op te zetten, verschillende campagnes uit te proberen en flexibel te blijven in het bijschaven van de strategie, komt inmiddels 15,7% van de omzet uit online aankopen.
Vertienvoudiging van de e-mailomzet in twee jaar tijd
Door het e-mailkanaal stevig te professionaliseren genereerden we bij fitnesswinkel Fitwinkel.nl en lifestylemerk Gorilla Wear binnen twee jaar tien keer meer omzet uit het e-mailkanaal.
Whitepaper: 49% van de Van Tilburg-klanten koopt opnieuw na online stijladvies #adv
Offline stijladvies speelt voor Van Tilburg-klanten een belangrijke rol bij het kopen van kleding – maar hoe vertaal je die…
[Whitepaper] Orderbevestigingsmails die de klantervaring verbeteren #adv
Orderbevestigingsmails hebben logischerwijs hoge openratio’s. Het is zonde als je deze aandacht van jouw klanten niet gebruikt om te werken…
[Whitepaper] Orderbevestigingsmails die de klantervaring verbeteren #adv
Orderbevestigingsmails hebben logischerwijs hoge openratio’s. Het is zonde als je deze aandacht van jouw klanten niet gebruikt om te werken…
[Whitepaper] Orderbevestigingsmails die de klantervaring verbeteren #adv
Orderbevestigingsmails hebben logischerwijs hoge openratio’s. Het is zonde als je deze aandacht van jouw klanten niet gebruikt om te werken…
[Whitepaper] Orderbevestigingsmails die de klantervaring verbeteren #adv
Orderbevestigingsmails hebben logischerwijs hoge openratio’s. Het is zonde als je deze aandacht van jouw klanten niet gebruikt om te werken…
[Whitepaper] Inactieve klanten terugwinnen met e-mailmarketing #adv
Terugkerende klanten geven gemiddeld het meeste uit en delen het vaakst positieve ervaringen. Je kan dus beter inactieve dan nieuwe…
[Whitepaper] Inactieve klanten terugwinnen met e-mailmarketing #adv
Terugkerende klanten geven gemiddeld het meeste uit en delen het vaakst positieve ervaringen. Je kan dus beter inactieve dan nieuwe…