Daniel Markus

Oprichter/Directeur bij Online Marketingbureau ClickValue

Daniël Markus is oprichter en directeur van ClickValue, een performance based online marketing bureau uit Amsterdam. Data driven online marketing is zijn specialisme. Van daaruit helpt hij opdrachtgevers bij het blijvend verhogen van online rendement. Naast bloggen over dit onderwerp geeft Daniel regelmatig presentaties op nationale en internationale congressen en verzorgt hij cursussen via onder andere Beeckensteijn. ClickValue bestaat sinds 2003 en is inmiddels uitgegroeid tot een middelgroot bureau met meer dan 100 nationale en internationale klanten. Opdrachtgevers variëren van corporates als SNS, Harman Kardon, NUON en NS tot toonaangevende e-businesses als Kamera-Express, New York Pizza en Lamp&Licht;.

Digital Food: onstuimige groei in online foodmarkt
De digital foodmarkt is enorm in beweging. Kritische consumenten, intense prijsconcurrentie, nieuwe digitale spelers en de onstuimige groei in online food zorgen…
In 7 stappen naar een DMP-klantcontactstrategie
Inmiddels zijn veel marketeers overtuigd van het nut van datamanagementplatformen (DMP's). Inmiddels gebruikt 40 tot 50 procent van de marketeers een DMP. Van het…
Google Firebase: de volgende stap in app-analytics en app-ontwikkeling
Google heeft vannacht tijdens Google I/O een nieuwe release van Firebase gelanceerd, één uniform platform voor Android-, iOS- en mobile…
Marketing automation: zo haal je de maximale ROI uit grote AdWords-campagnes
Een van de belangrijkste uitdagingen van SEA-specialisten is het behalen van een optimale ROI uit AdWords-campagnes binnen de beschikbare tijd. Echter,…
Google Universal Analytics uit bèta – remarketingfunctionaliteit beschikbaar
Sinds vorige week is Googles Universal Analytics uit de bèta en is de displayfunctionaliteit ook binnen Universal Analytics beschikbaar. Het ontbreken van…
Hoe word je een conversie-superhero in 4 stappen
Dat het structureel verbeteren van je websiteconversie cruciaal is om in het online concurrentiegeweld mee te komen, staat buiten kijf.…
Structurele conversieoptimalisatie cruciaal voor top-3 positie in online marketing
Sinds de introductie van betaalbare testsoftware zoals Visual Website Optimizer en Optimizely zijn er geen drempels meer voor het opzetten…
Verhoog je omzet en bespaar mediakosten met websitepersonalisatie
Hoe relevanter de website die bezoekers zien, hoe groter de kans dat zij ook daadwerkelijk tot conversie overgaan. Niet voor…
Google Analytics meet nu online én offline customer journey door
Tijdens de Google Analytics Partner Summit in Mountain View wordt nieuwe Google Analytics-functionaliteit gepresenteerd. Naast de eerder beschreven cross device-metingen…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!