David van Dam

Managing Director Performics Nederland bij Performics Nederlands

David van Dam is een senior online marketeer met een specialisatie in performance marketing. SEA, SEO, web analytics, usability en conversie optimalistie: het zijn allemaal onderwerpen waar hij mensen niet alleen graag mee helpt, maar ook erg graag over praat en schrijft. Voor Marktingfacts zal David zich richten op nieuws, trends en andere interessante ontwikkelingen op het gebied van online performance en conversiemarketing.

Affiliates opgelet: Scherpere richtlijnen Google AdWords voor websites
In verschillende threads op het affiliate marketing forum duiken de laatste tijd berichten op van affiliates die last hebben van…
Google HQ – Mountain View, 5 december 2010…
Voor Sergey en Larry, Google AdWords vierde in oktober haar 10de geboortejaar. Het ultieme advertentiesysteem voor de online handelaar. Bieden…
Split testen in Google AdWords
Het maximale uit AdWords halen vraagt altijd om actief campagnemanagement en veel experimenteren. Wat gebeurt er met de resultaten als…
Europese Hof: adverteren op merknamen in Google AdWords mag
Adverteren op andermans merknaam in AdWords, het blijft een heikel punt waar al veel over te doen is geweest. Louis…
Site links voor AdWords en producten vergelijken in Google
Google heeft afgelopen week weer een tweetal nieuwe advertentiemogelijkheden gelanceerd: AdWords site links en AdWords vergelijkingsadvertenties. Echt nieuw is het…
Google Wave: De eerste ervaring
Terwijl Facebook voor het eerst zegt winst te maken en Twitter eindelijk een beetje mainstream wordt, lanceerde Google gisteren een…
Google gooit online display markt verder open met vernieuwde DoubleClick Ad Exchange
Onlangs was er de aankondiging vanuit Google dat AdSense opengesteld zou gaan worden voor andere netwerken. Vandaag een nieuwe ontwikkeling…
Google AdSense open voor andere advertentienetwerken
In mei 2008 kondigde Google aan dat het aan derden toe ging staan om display campagnes via AdSense weg te…
IAB Taskforce Affiliate Marketing: uitkomsten 2e meeting
Onder leiding van Remko Nugteren (Managing director Tradedoubler Nederland) heeft afgelopen dinsdag de tweede bijeenkomst van de Taskforce affiliate marketing…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!