In marketing, an innovative, forward-thinking spirit is crucial to leverage big data, social media, web and mobile experiences. The DDM Alliance (Data-Driven Marketing) wants to stimulate this innovative, forward-thinking necessity by providing brands, agencies, media, e-commerce merchants and marketing technology providers with international and local platforms to gather, interact and form partnerships throughout European marketing communities.
MEI = MIE-maand! Hit the Road to MIE en schrijf je nu gratis in! #adv
Tijdens Road to MIE, van 10 mei t/m 8 juni, kun je 54 gratis Insights, Data Analytics & Data Science-sessies…
Digital Analytics: a changing industry and what’s next? #adv
Mis het niet! Keynote Krista Seiden tijdens het unieke vierde Digital Analytics Congres 2019 op 8 oktober. Ontdek onze fantastische…
Uniek in Nederland: volledig vrouwelijke line-up bij Digital Analytics Congres op 8 oktober! #adv
Kom naar het 4e Digital Analytics Congres en ontdek onze fantastische line-up met alleen maar vrouwelijke sprekers! Onder aanvoering van…
Digital analytics trends: a changing industry and what’s next #adv
Mis het niet! Keynote Krista Seiden tijdens het unieke 4e Digital Analytics Congres 2019 op 8 oktober. Ontdek onze fantastische…
It’s all about insights tijdens MIE 2019! #adv
Ontdek op 6 en 7 februari op het MIE de belangrijkste Insights tijdens 100 inspirerende sessies. Bestel je tickets op mie.nl…
It’s all about insights tijdens MIE 2019! #adv
Ontdek op 6 en 7 februari op het MIE de belangrijkste Insights tijdens 100 inspirerende sessies. Bestel je tickets op mie.nl…
It’s all about insights tijdens MIE 2019! #adv
Ontdek op 6 en 7 februari op het MIE de belangrijkste Insights tijdens 100 inspirerende sessies. Bestel je tickets op mie.nl…
Verrijk je kennis op het Digital Analytics Congres! #adv
Nog een week en dan is het zover: het Digital Analytics Congres 2018! Een zeer inspirerende dag die je echt…
The road to realtime analytics! #adv
New technologies within the digital analytics space allow for realtime processing of online behavioural data. A great talk by Kevin Swelsen,…