Dennis Knetemann

Creatief strateeg bij EPIC || Amsterdam

Creatief strateeg. Diginative. Designnerd. Denkt graag above, below en through the line, dwars door de box met een 360 graden blik. In begrijpelijke taal: houdt van mooie, maar vooral effectieve campagnes en concepten bedenken voor merken. Coacht daarnaast ook startups op het gebied van merk- en marketingstrategie en woont, slaapt en leeft online. Tevens parttime superheld.

Actievoeren 2.0: De perfecte anti-campagne tegen Shell
En hoe Greenpeace en The Yes Men dat hebben aangepakt Boorplatformen bezetten, waterwegen blokkeren of jezelf vastketenen aan objecten, dat…
Hoe een rapper Facebook creatief inzet om zichzelf te promoten
Vijf principes voor wie online niet groot is, en dus slim moet zijn Je hebt dagen in de studio gezeten,…
Pinterest mét social e-commerce: The Fancy
Hoe The Fancy social e-commerce succesvol weet toe te passen Pinterest is op dit moment de heetste startup in social…
Wat Google éigenlijk wil bereiken met Google+
Google+ is heet en daarom vliegen de cijfers je om de oren. Het netwerk groeit als kool en de teller…
Roamler: altijd toegang tot een mobiele workforce
Benieuwd of jouw producten wel juist in de schappen staan bij de winkels? Foto’s nodig van alle locaties van de…
De connected consument geeft de voorkeur aan (mobiele) websites
Voor wie inmiddels het spoor bijster is met betrekking tot alle benamingen voor de verschillende generaties, de connected consument in…
Facebook klaar voor gestures: ‘liken’ is niet meer genoeg
Inmiddels niet meer weg te denken van het interwebs en voor veel marketeers de meest gewilde actie op het gebied…
SnapTags: de branded en marketingvriendelijke versie van QR
QR codes: de één ziet het als dé manier om offline met online te verbinden, de ander vindt ze vooral…
Socially explained: het marketingfeestje The Voice of Holland
Vrijdagavond is synoniem voor overvolle Twitter timelines met tweets over The Voice of Holland (#TVOH), wat nog maar eens het…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!