Tijdens mijn carrière als Senior Marketing Professional heb ik te vaak meegemaakt dat interne zaken en focus op tools de boventoon voerden in plaats van het denken vanuit de klant, met als gevolg… middelmatigheid. Of dit nu was vanuit mijn rol als marketing directeur bij een online en inbound marketingbureau, als marketing manager in zowel B2B als B2C of tijdens mijn ‘we-gaan-de-wereld-veroveren’-tijd bij een start-up, Daarom ben ik The Better Different gestart om een bureau te bouwen dat als missie heeft om hier een einde aan te maken. En hoe enthousiast ik ook word van marketingtools en dashboards, mijn drive komt het meeste voort uit mensen: De klant die het verdient om niet lastig gevallen te worden met slechte onrelevante marketing én de medewerkers van het marketingteam die door het vuur gaan om zoveel mogelijk klanten aan te trekken en blij te maken. Daarom ga ik elke dag op onderzoek uit, lees ik zoveel mogelijk marketingboeken en interview ik experts voor The Better Different Podcast. Inspireren en dit vertalen in concreet resultaat voor zoveel mogelijk bedrijven, dat is mijn missie.