Na een studie in marketing research en een periode als online ondernemer houdt Dirk zich tegenwoordig bezig met content marketing en social advertising.
Facebook laat relevantiescore zien aan adverteerders
Als marketeer kun je heel blij worden van Facebook. Waarom? Nou, al die informatie! Een blauwe berg aan data waar…
100% (not provided) komt eraan – wat nu?
Het kriebelde al een tijdje, maar nu is de knoop dan definitief doorgehakt: (not provided) gaat de komende weken /…
Facebook komt met update van news feed algoritme
Facebook breidt EdgeRank-componenten uit met Story Bumping en Last Actor Facebook, onze favoriete tijdverdrijf op een gemiddelde dag. Het liefst…
Facebook Insights krijgt een langverwachte update
Eindelijk gaan de knikkers rollen! Wij als marketeers houden van cijfers. Hoe meer informatie we over een onderwerp hebben, hoe…
Een weekje SEO: van Interflora tot Google Plus
Bij het lezen van de titel hoor ik je al denken: is er iedere week niet een update van SEO…
Facebook Graph Search en SEO
Facebook moet gedacht hebben: bij onze volgende productlancering gaan we niet groots uitpakken. Dus geen grote zaal, geen fancy uitnodiging,…
De 10 SEO-trends voor 2013
Ach, de fijne, warme decembermaand. De maand van twinkellichtjes, de kleur rood, de geur van dennennaalden, boterletters en dreigend overgewicht.…
Hoe is het eigenlijk met de canonical tag?
De canonical tag bestaat inmiddels alweer 3,5 jaar. Het zou alle problemen rondom duplicate content gaan oplossen. Tenminste, dat was wel…
Als het aan Google lag, koos ze responsive
Zeg eens eerlijk, heb jij wel eens goed gekeken naar het aantal bezoekers dat gebruik maakt van een mobiel apparaat…