Eddie Borgers is co-founder van online marketing bureau Pure Internet Marketing en sinds 2007 actief in online marketing. Voordat Eddie full-time aan de slag ging voor Pure, werkte hij bij de NKVK in België. Daar werd hij al snel verantwoordelijk voor online marketing. Eenmaal terug in Nederland werkte hij als Senior Online Marketing Consultant en daarna als Channel Manager Online.
Usability testen: de beste resultaten met deze aanpak
Het testen van websitegebruiksvriendelijkheid zou bij elk bedrijf met een website – met enigszins interessante bezoekersaantallen – hoog op de…
Omzeil de nadelen die kleven aan conversie-attributie
Tot nog maar pas geleden was de wereld ingericht op last-click conversie-attributie. Heel kort door de bocht gezegd: het laatste…
Vijf tips voor dieper inzicht in Google Analytics
Uit Google Analytics is bijzonder veel data te halen, maar het is soms lastig de écht nuttige data te zien.…
5 type data-analyses die helpen meer omzet te realiseren
Wanneer jouw bedrijf al even meedraait, heb je normaliter al veel data verzameld. Uit die data is bijzonder veel te…
Verkopen in België? Dit is wat je moet weten.
Voor Nederlandse webshops is België een interessante uitbreiding van je afzetmarkt. Onze zuiderburen zijn immers met 11 miljoen, een groot…
Case: omgaan met veel fysieke locaties in AdWords
Uitvaartverzekeraar en -verzorger Monuta is op 150 locaties in Nederland aanwezig. Voor het merendeel van die locaties wordt AdWords ingezet…
Optimalisatie van je funnel: aan de slag met twijfelaars
Op je website krijg je te maken met bezoekers die lang niet altijd het doel, dat jij voor ogen hebt, bereiken. Denk…
De invloed van advertentie-extensies in AdWords
Het was een frisse dinsdag op 3 november 2009 toen Google officieel bekendmaakte dat iedereen sitelinks kon toevoegen in AdWords.…
A/B-tests: verhoog je conversie op basis van deze 5 cases
Conversie verhogen is even belangrijk als tijd (en geld) investeren in meer relevante bezoekers. Beide zijn immers onlosmakelijk met elkaar…