Edwin Vlems is werkzaam bij bureau Comaxx. Hij helpt B2B-bedrijven met het online delen van de kennis van het bedrijf en de medewerkers, als magneet voor klanten en nieuwe collega's. Hij spreekt en schrijft over AI, Demand Generation en Employee Advocacy.
De introductie van het 'Minus One Moment of Truth'.
Edwin Vlems legt uit hoe je AI-tools kunt inzetten om (Buyer of Candidate) Persona's te ontwikkelen -en afbeelden- voor je Demand Generation.
MrBeast is een 'game changer' voor ons vak. Maar eerst iets over Willy Wonka.
De vraag in de titel van dit stuk werd mij daadwerkelijk gesteld enkele jaren geleden, door een jonge marketeer.
Het geheim van succesvolle klantenwerving: zet je expertise in de schijnwerpers.
Twan Stoppelenburg is Product Marketeer bij het techbedrijf CM.com, en gelooft in Demand Generation.
Dark Social: sociale interactie in de vorm van chats en dm, buiten het zicht van het grote publiek. Een grote uitdaging voor marketeers.
Ja, ook marketeers worden door AI 'operators'. Door de aard van het marketingwerk zal het nog steeds belangrijk zijn WIE die operator is.
In contentmarketing heerst een vloek die op dit moment misschien wel de grootste rem op kennis delen door medewerkers is.