Edwin Vlems

Demand Generation Specialist bij Comaxx

Edwin Vlems is werkzaam bij bureau Comaxx. Hij helpt B2B-bedrijven met het online delen van de kennis van het bedrijf en de medewerkers, als magneet voor klanten en nieuwe collega's. Hij spreekt en schrijft over AI, Demand Generation en Employee Advocacy.

Demand Generation: zet jezelf vast op de shortlist

De introductie van het 'Minus One Moment of Truth'.

Zo maak je met AI de Persona’s voor je Demand Generation

Edwin Vlems legt uit hoe je AI-tools kunt inzetten om (Buyer of Candidate) Persona's te ontwikkelen -en afbeelden- voor je Demand Generation.

Willy Wonka bestaat, en hij verandert marketing

MrBeast is een 'game changer' voor ons vak. Maar eerst iets over Willy Wonka.

‘Wat is je marketingstrategie? SEO of SEA?’

De vraag in de titel van dit stuk werd mij daadwerkelijk gesteld enkele jaren geleden, door een jonge marketeer.

Demand Generation: Moderne acquisitie gaat veel verder dan kennis delen

Het geheim van succesvolle klantenwerving: zet je expertise in de schijnwerpers.

Demand Generation bij CM.com: “Leadgeneratie is overgewaardeerd”

Twan Stoppelenburg is Product Marketeer bij het techbedrijf CM.com, en gelooft in Demand Generation.

Arme marketeers: Het ‘Dark Social’ wordt alleen maar donkerder

Dark Social: sociale interactie in de vorm van chats en dm, buiten het zicht van het grote publiek. Een grote uitdaging voor marketeers.

Ambacht verdwijnt? Ook Marketeers worden operators, maar wel unieke

Ja, ook marketeers worden door AI 'operators'. Door de aard van het marketingwerk zal het nog steeds belangrijk zijn WIE die operator is.

Door deze vloek willen je collega’s geen kennis delen

In contentmarketing heerst een vloek die op dit moment misschien wel de grootste rem op kennis delen door medewerkers is.

Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!