Eva Louwen

Conversie-optimalisatie Consultant bij Traffic Builders

Hi! Ik ben Eva Louwen, Productmanager CO bij Traffic Builders. Na een lange weg, die begon op de PABO en als leerkracht, ben ik uiteindelijk in de online marketing beland. Ondertussen werk ik al weer sinds 2011 met veel plezier bij Traffic Builders. Ik ben productlead conversie optimalisatie, wat inhoudt dat ik samen met mijn team mag bepalen hoe we met het vak aan de slag gaan en waar we naar toe willen groeien. Daarnaast heb ik een portfolio met hele fijne klanten waarmee ik samen de website optimaliseer, op basis van data en online persuasion. Als ik niet aan het werk ben of druk in de weer met mijn twee zoons, mag ik graag series kijken of met vrienden naar de bioscoop. Wil jij weten wie er met wie in welk jaar in welke film speelde? I’m your girl. Ook ben ik niet vies van een stevig potje gamen. Onverslaanbaar ben ik nergens in, maar als je iemand nodig hebt die een goed potje kan healen in Final Fantasy XIV, kom maar hier!

Merken en muziek: nemen artiesten de plek in van omstreden social influencers?
Een ‘Snelle Planga’, ‘Smoorverliefd’ of een ‘Slippertje’. Drie recente voorbeelden van artiesten die een nummer hebben uitgebracht in opdracht van…
Scaleups: van ego naar relevantie
Startups worstelen dagelijks met alle uitdagingen die op hun pad komen. Een idee hebben is één ding, maar van ‘niets’…
Van data naar inzicht: waarom de massa niets waard is
Als het gaat om data-analyses in online marketing, dan bekruipt mij weleens het gevoel dat we een beetje door het lint…
Algoritmes stimuleren saaie campagnes
Zijn we met zijn allen niet heel erg voorspelbaar aan het worden?Digitale technologie en ik hebben een soort haat-liefdeverhouding. Aan…
Waarom influencer marketing geen marketing is
Influencer-relaties zijn meer dan betaalde aandachtIk heb het even opgezocht: eind 2010 of begin 2011 werden hier op Marketingfacts de…
Het einde van de immuniteit van de Tour de France
De Tour zit op slot voordat deze goed en wel begonnen is. En dan gaat het niet om het klassement,…
De next big thing zijn mensen en technologie die werkt #TNWeurope
Deze week staat bol van de presentaties van technologische grootheden, start-ups en talententen. Met z’n allen duiken we op de…
De oorlog die er nooit was
Natuurlijk stellen reclame- én PR-bureaus de klant centraalEen oorlog verklaren doet het altijd goed om aandacht te krijgen voor je…
Reisbranche: hoe digital de markt drastisch verandert
De emoties lopen hoog als het aankomt op reizen en vakanties. Consumenten zitten uren achter de computer op zoek naar…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!