Ewald Verhoog

Website

Ewald Verhoog (41) is oprichter van het Canicas. Canicas is Spaans voor knikkers en heeft als werkterrein: marketing strategie - marketing tactics - marketing operations en marketing intelligence. Wij helpen onze klanten bij het ontwikkelen en implementeren van de (interactieve) marketing & sales strategie. In Nederland loopt Canicas voorop op het gebied van Persuasion Architecture (Futurenow): basisprincipe is dat de 'gemiddelde' klant niet bestaat. Ieder type klant vraagt om een eigen aanpak, en het internet leent zich hier perfect voor. De meeste klanten maken kennis met Canicas via Canicas Conversie Management ©. CCM helpt klanten om met een beproefde methode, snel de conversie van landingspages en actiewebsites fors te verhogen. Canicas zet een team in van ervaren specialisten op het gebied van webcopy, usability, design, verkooppsychologie en webanalytics om stapsgewijs alle copy- en lay-out aspecten die voor conversie van belang zijn optimaliseren.

Voorspel het succes van voteforpresident en win
Zoals eerder aangekondigd volgt hier deel twee van de serie postings met een kijkje achter de schermen van een wereldwijde…
Voteforpresident, the making of…
Dit is deel 1 van een serie postings over een wereldwijde virale marketingactie rondom de presidentsverkiezingen in de VS. De…
Website optimalisatie piramide (deel 1)
Uit een nog redelijk recent Amerikaans onderzoek  bleek dat meer dan 75% van de online retailers niet aan multivariate testing…
Het horseless carriage syndrome van e-mailpublishers
E-mailmarketing is één van de meest populaire marketingtools van online marketeers. Maar toch wordt slechts 2% van de online advertising…
Verdubbel je omzet met de juiste primer
Ben Tiggelaar wees me vorig jaar  op de kracht van primers. In een test bleken mensen die iets naars hadden…
Maak je web-copy onweerstaanbaar in 5 simpele stappen
Veel bedrijven worstelen met de vraag hoe ze hun web-copy klantgerichter kunnen maken. En zo de aandacht van hun bezoekers…
Verhoog je conversie met persona
De gemiddelde jaarlijkse benchmark voor online conversie is voor de zoveelste keer deze eeuw weer vastgesteld op een magere 2%.…
Middelmatige communicatie
Ken je dat? Dat iedereen verstand denkt te hebben van marketingcommunicatie? En dat dus het hele management-team zijn plas wil…
De Beste Bevestigingsmails
Er zijn bedrijven die van salescampagne naar salescampagne hollen. Die bedrijven roepen boodschappen van het type ‘wie maakt me los’…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!