Femke Pluijm is mede-eigenaar van merkbureau Duurzame Merkstrategie. Dit bedrijft helpt MKB+ organisaties een duurzaam merk te worden met positieve impact en een positieve reputatie. In onze aanpak combineren we impact-, merk- en marketingstrategie wat zorgt voor een authentiek verhaal met de meetbare doelen om je impact aan te tonen. Steeds meer marketingprofessionals voelen iets aan hun geweten knagen. Onze skillsets worden vaak ingezet om de honger naar consumeren te vergroten. En dat terwijl deze tijd vraagt om een desastreus andere aanpak. Marijke Tadema en ik werden ons steeds bewuster van dit knagende gevoel. Vanaf dat moment besloten we onze marketingskills alleen nog maar in te zetten voor positieve impact. We kwamen erachter dat communicatie juist een krachtige tool kan zijn om ons maatschappelijk narratief te veranderen. Het is dit vuurtje wat ervoor zorgt dat wij zoveel mogelijk kennis willen delen. Met jou. Bedankt voor het lezen van dit blog. Laten we samen positieve impact gaan maken.