Internet, intranet, online media, online marketing en new business. Dat zijn onderwerpen die me boeien en waar ik me als webwatcher, publicist, gastspreker en consultant mee bezig houd. Vanaf begin 2004 deel ik mijn kennis en ervaringen via Frankwatching, een van de bekendste businessblogs van Nederland. Op die plek en daarnaast ook op Eventblogs.nl doe ik eveneens regelmatig verslag van events.
Kabel in de 21e eeuw: kansen & kanttekeningen
In het Amsterdamse Okura hotel vond gisteren het congres Kabel in de 21e eeuw plaats. De kabelaars op de grens…
Marian Salzman: ‘Blogs destroy the corporate world’
In de prachtige entourage van de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam had de afgelopen twee dagen het jaarcongres Consumententrends van…
Hebben weblogs nou wel of geen invloed?
In het artikel “Blogs hebben weinig invloed” dat gisteren verscheen op De Telegraaf site, schrijft de redactie dat “weblogs weinig…
Microsoft’s Start.com van start
In maart ging Microsoft voorzichtig van start met Start.com, een webbased RSS-aggregator. Toen vooral nog een voorzichtige reactie op het…
Nek-aan-nek race tussen Marketing Online en Marketingfacts
Zoals hier gisteren al te lezen was hebben DutchCowboys en Tijdschrift voor Marketing in de afgelopen twee maanden voorbereidingen getroffen…
Financial Times over weblogs, wikis en webservices
Gisteren in de gerenommeerde krant The Financial Times een artikel van de hand van Dan Gillmor over de de verder…
Viral: Not dressing women
Suitsupply, gespecialiseerd in (maat)pakken, (maat)shirts en dassen, heeft sinds 1999 al op verschillende manieren van zich laten horen. Met koppen…
Mobiel met camera: kijken, klikken & kopen
Grote adverteerders zien de mobiele telefoon met digitale camera als de nieuwste manier om consumenten te bereiken. Kijken. Klikken. Kopen.…
Ventura County Star: een nieuw krantenconcept
PCM en Wegener nemen de tijd voor het ontwikkelen van hun nieuwe fusiekrant. In de pers worden er vooral discussies…