Freek Janssen

Content Strategist bij Philips en Bureau Verf

Content mens in verschillende verschijningsvormen: - Als senior contentstrateeg bij Philips, met een focus op innovatie - Als freelancer bij Bureau Verf - Als een van de mensen achter het Genootschap van Contentstrategen - Als juryvoorzitter van de Grand Prix Content Marketing

Gedurfde keuzes maken is content-awards winnen: VGZ en Terschelling te gast bij het Genootschap van Contentstrategen

Content is het leukste – om te maken én consumeren – als je ongebruikelijke keuzes durft te maken. Dat was altijd zo. In een tijdperk van dertien-in-een-dozijn AI is creatief kiezen zo mogelijk nog belangrijker. Bij het Genootschap van Contentstrategen schuiven deze maand twee content marketeers aan die het net even anders durfden te doen en daarmee een Grand Prix Content Marketing in de wacht sleepten.

Contentdiarree, zombiebots en AI-influencers: hoe houden we het leuk in 2025?

Natuurlijk is en blijft AI dé trend in content marketing in 2025. Hoe blijf je opvallen tussen de lading AI-content die er onvermijdelijk aan zit te komen?

Hoe schrijft generatieve AI? Tips en tops van een contentstrateeg

Als je generatieve AI inzet om teksten te maken, waar moet je op letten? Wat gaat goed, en waar moet je nog bijsturen?

Hoe je volgend jaar een Grand Prix Content Marketing award wint

Het is elk jaar weer een daverend feestje, ter ere van een mooi vakgebied: de Grand Prix Content Marketing. Ook dit jaar werden er 35 awards en bekroningen uitgereikt. Maar hoe win je een award in de categorie B2C of campagne, een bekroning op het gebied van social media of inzet PR?

B2B content marketing: leer (gratis) van FD Media Groep en dé LinkedIn-tovenaar

Bij CS, het Genootschap van Contentstrategen, kun je op 8 oktober inspiratie opdoen voor een creatievere (en betere) aanpak van je B2B content marketing.

HEMA en KiKa laten zien hoe het wél moet op TikTok

Hoe TikTok écht effectief in te zetten? Want zeg nou zelf: veel marketeers zijn nog steeds behoorlijk zoekende op dit platform.

De stoerste content op de meest onverwachte plekken

Heb je al nagedacht over je pensioen? Kom je naar ons museum? Wil je fastfood bij ons komen bezorgen?

Contentmarketing in de Marketingmix 2.0

Hoe de vlag erbij hangt in contentmarketingland – een paar reflecties.

Hoe branded content bij LINDA. het raakvlak zoekt tussen merk en media

Branded content is vaak een ingewikkeld huwelijk tussen merk, media en publiek

Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!