Gerrit Piksen

Expert Customer Experience bij MarketResponse

Gerrit Piksen (1973) is schrijver van het boek Ontmoet de Xceptionals en Expert Customer Experience bij MarketResponse, een maatwerk onderzoeksbureau die organisaties helpt bij het Xceptional worden. Sinds 1998 werkzaam in de wereld van klantcontact, service/customer experience en marketing. Klantloyaliteit daar draait het om. Hoe wordt dit bepaald? wat heeft welke invloed en hoe zorg je ervoor dat klanten echt loyaal worden en blijven? Daar ligt Gerrit's fascinatie. Dit gaat van Customer Journey tot NPS en Direct Feedback onderzoeken. Niet alleen het onderzoek zelf, maar ook de invloed hiervan voor de organisatie. Projectleider van de verkiezing naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Thuis is Gerrit er vooral voor zijn drie dames en sport.

In no time de juiste campagne-inzichten met Excel – data-analyse met zoekfuncties (deel 2)
Data samenvoegen uit verschillende programma’s kan een ramp zijn. Je wilt data combineren uit Google Analytics, Google Search Console, Google…
In no time de juiste campagne-inzichten met Excel – data-analyse met draaitabellen (deel 1)
Data samenvoegen uit verschillende programma’s kan een ramp zijn. Je wilt data combineren uit Google Analytics, Google Search Console, Google…

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!