Gerrit van Leeuwen

Digital Director bij Springbok

Gerrit van Leeuwen is als Digital Director van Springbok verantwoordelijk voor kwaliteit en innovatie binnen het domein van CRM, klantloyaliteit en marketing automation.

Personalisatie: een feestje voor elke marketeer?
Marketeers staan tegenwoordig onder een continue druk om de meest op maat gesneden boodschap te creëren. Consumenten worden immers steeds…
Duitse e-mailmarketeers herpakken zich: spaarclub met ruim 25 miljoen leden wint Duitse e-mailaward
Vorige week vond in Frankfurt voor de tweede jaar op rij de Dialog Summit plaats. Een prominent onderdeel van de…
De onstuitbare (verdere) opmars van mobiel – de cijfers
E-mailmarketing sterk op alle frontenWe kunnen als consument, en al helemaal als marketeer, niet meer zonder. De impact die mobiel op ons…
Werk aan de winkel voor Duitse e-mailmarketeers
Internationale jury kon geen prijs voor beste e-mailnieuwsbrief uitreikenEr is nog veel werk aan de winkel voor Duitse e-mailmarketeers. Een…
Sneller afmelden van nieuwsbrieven in Gmail
En daar is Google weer! Er is opnieuw een grote wijziging doorgevoerd in Gmail met impact op e-mailmarketing. Het afmelden…
Wat kunnen e-mailmarketeers leren van Zalando?
Een onderzoek naar de e-mailmarketingactiviteiten van online retailer Zalando in 2013Zalando, you love it or hate it. Marketeers houden de…
Oh, kom er eens kijken, wat er in mijn inbox zit
Retailers proberen Sinterklaas massaal per e-mail te verleidenNiet alleen veel kinderharten gaan sneller kloppen door de komst van Sinterklaas. Retailers…
Nieuwe Gmail zet marketeers aan het denken deze zomer
Nieuwe inboxweergave heeft impact op opens Google heeft de inboxweergave van Gmail de afgelopen periode drastisch veranderd. De achterliggende vraag…
Gefeliciteerd! Mogen we nu cashen?
Verjaardagsmails steeds minder effectiefWanneer was jij jarig? Weet je nog hoeveel post en e-mails je op je verjaardag hebt ontvangen?…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!