Harmke Oudenampsen helpt je organisatie zichtbaar te worden met beeldverhalen. Ze is directeur van Mediabureau Zakelijk in Beeld en helpt organisaties die willen leren filmen, vloggen en presenteren. Dit kan vanaf een inspiratiesessie tot een langer leertraject zodat de nieuwe werkwijze echt landt in de organisatie. Om dat lange termijn resultaat te bereiken heeft ze samen met haar compagnon heeft ze een online platform. Met een community, livesessies en hybride vervolgtrajecten helpt ze klanten beter en flexibeler zichtbaar te zijn op social media. Organisaties willen video sneller en flexibeler inzetten. Ook wil je dat vloggende medewerkers zowel deskundig als authentiek overkomen.De smartphone is daarvoor de perfecte tool: je kunt ermee filmen, editen én direct publiceren. Harmke is oud-NOS-verslaggever met zo’n 20 jaar televisie-ervaring en ruim 10 jaar ervaring in het trainen van groepen: van communicatie-afdelingen op ministeries en ambassades, tot ziekenhuizen, universiteiten en grote bedrijven. Het is haar missie om zoveel mogelijk mensen te leren hoe je beter zichtbaar kan worden in een televisie-interview of hoe je zelf de regie kan pakken op je social media-kanalen. Heel concreet: hoe kun je professioneel filmen met je smartphone? Hoe presenteer je een zakelijk vlog op camera en waar vertel je dan over? Volgens Harmke heb je met je smartphone een compleet productiebedrijf in je broekzak. Je hebt geen technische ploeg nodig, de camera van je smartphone filmt uitzendkwaliteit en je kunt met slimme apps op je smartphone meteen bewerken én publiceren. Zeker nu Artificial Intelligence zo'n vlucht neemt, wordt video maken nog makkelijker. AI neemt je veel werk uit handen (zoals ondertitelen) en wordt steeds meer een video-assistent. Harmke loopt voorop in haar vakgebied en deelt haar kennis graag met jou!