ISL

Website

Het Institute for Service Leadership ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, hun management en medewerkers uitdagen om te groeien en concurrerend te blijven in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. Ons aanbod van programma's en cursussen streeft ernaar u met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten om dit veranderingsproces te (bege)leiden en een proces van levenslang leren te starten. Onze ambitie hierbij is dat het Institute for Service Leadership u de beste kennis en ondersteuning biedt om u te helpen bij het verkrijgen en behouden van een zinvolle en duurzame verbinding met uw klanten.

ISL Collegereeks Marketing in de 21e Eeuw. Start 11 maart as. Schrijf nu in! #adv
Onderwerpen die in deze nieuwe reeks van het Institute for Service Leadership aan de orde komen: strategische marketing, marketing analytics,…
ISL Collegereeks Marketing in de 21e Eeuw. Start 11 maart as. Schrijf nu in! #adv
Onderwerpen die in deze nieuwe reeks van het Institute for Service Leadership aan de orde komen: strategische marketing, marketing analytics,…
ISL Collegereeks Marketing in de 21e Eeuw. Start 14 januari as. Schrijf nu in! #adv
Onderwerpen die in deze nieuwe reeks van het Institute for Service Leadership aan de orde komen: strategische marketing, marketing analytics,…
ISL Collegereeks Marketing in de 21e Eeuw. Start 14 januari as. Schrijf nu in! #adv
Onderwerpen die in deze nieuwe reeks van het Institute for Service Leadership aan de orde komen: strategische marketing, marketing analytics,…
Collegereeks De Psychologie van de Klant: €300,- korting voor lezers MarketingFacts #adv
Absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en bewust en onbewust…
Collegereeks De Psychologie van de Klant: €300,- korting voor lezers MarketingFacts #adv
Absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en bewust en onbewust…
Leergang Leiderschap en Transformatie van Klantgerichte Organisaties #adv
7 oktober as. start het ISL met een nieuwe postdoctorale leergang voor top executives die de ambitie hebben om hun…
Collegereeks De Psychologie van de Klant: over het fascinerende brein van de klant #adv
Inspirerende reeks van 8 avondcolleges van elk drie uur waarin topwetenschappers op het gebied van marketing en consumentpsychologie ingaan op…
Leergang Leiderschap en Transformatie van Klantgerichte Organisaties #adv
7 oktober as. start het ISL met een nieuwe postdoctorale leergang voor top executives die de ambitie hebben om hun…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!