Jaap Jacobs

Managing Director bij Fingerspitz

Jaap Jacobs is managing director bij Fingerspitz, een data-gedreven digital marketingbureau in Breda en Eindhoven met 45+ specialisten.

De invloed van het weer op online consumentengedrag (onderzoek)

Laat maar waaien

De B2B buyers journey in Nederland (onderzoek)

Van leadgeneratie naar winstmaximalisatie

Succesvol digitaliseren: hoe maak je de juiste keuze voor martech?
Digitaliseren met een redenDigitaliseren: bedrijven ontkomen er niet aan. Gelukkig hebben we nooit eerder zoveel technologie tot onze beschikking gehad.…
YoastCon 2019: SEO voert strijd voor autonomie
YoastCon. Het klinkt als een conferentie voor losgeslagen comic-nerds. Die gedachte komt bijna overeen met de werkelijkheid. Is het een…
Digitale trends die een boost geven aan omnichannel
Is de online/offline-combinatie succesvol? Omnichannel-marketing is voor veel organisaties een steeds belangrijker speerpunt om klanten te binden. Hoe staat het met belangrijke nieuwe…
Wat te doen als je al goed scoort in Google?
Zo realiseert tv-kapper John Beerens extra online vraagHet gaat goed. Je scoort hoog in Google, en bij de belangrijkste zoektermen…
Elke seconde telt: snelheid is je eerste seo-prioriteit
De gebruikerservaring van de bezoekers op je website is belangrijker dan ooit. Een belangrijke pijler in die ervaring is snelheid.…
De AdWords-specialist: een uitstervend ras
Wat staat je te doen in 2018?Bidmanagement in AdWords. Een paar cent eraf voor een zoekwoord, of zelfs volledig uitsluiten.…
Case: 1000+ pre-orders via chatbotmarketing
Chatbots. Je hoort er veel over en je ziet er ook steeds meer. Chatbots worden vooral ingezet voor het verbeteren…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!