Jasmijn Hemersma

E-mail & Marketing Automation Specialist bij Kramp

Jasmijn is een e-mail- en marketing automation professional met ruim 12 jaar ervaring. Ze heeft succesvolle campagnes opgezet voor bedrijven zoals Drukwerkdeal.nl, Adwise, Kees Smit Tuinmeubelen, HP, Electro World en Beter Bed. In 2016 was ze genomineerd als DDMA E-mail Professional van het Jaar en is sinds 2023 jurylid van de awards tijdens hetzelfde evenement (EMAS). Ze deelt graag haar kennis door blogs te schrijven. Momenteel is ze verantwoordelijk voor vernieuwingsprojecten in marketing automation bij Kramp, een toonaangevend bedrijf dat actief is in 26 landen.

Waarde data in e-mailmarketing: datacollectie
Serie van drie blogartikelen over data en e-mailmarketing. Deel drie: het verzamelen van dataIn dit artikel vertellen we je meer…
Waarde data in e-mailmarketing: klantgedrag en segmentatie
Serie van drie blogartikelen over data en e-mailmarketing. Deel twee: klantgedrag en segmentatie voor e-commerceOver het algemeen beschikken webshops over…
De waarde van data in e-mailmarketing: personalisatie
Serie van drie blogartikelen over data en e-mailmarketing. Deel een: personalisatie in e-mailsData zijn essentieel voor e-mailmarketing en marketing automation.…
Extra tips om open-ratio van jouw e-mail te verhogen
Van je nieuwsbrieven wil je natuurlijk dat ze zo goed mogelijk worden gelezen. We schenken veel aandacht aan een goede…
Waarom transactionele e-mails ook belangrijk zijn
Transactionele e-mails zijn alle niet-commerciële mails die je verstuurt naar aanleiding van een order in je (web)shop. (E-mail)marketeers hebben vaak volle…
Zo vergroot jij je e-mail-database met kwalitatieve opt-ins
Elke mailbox leek de laatste weken te ontploffen vol mails met als onderwerp: "Jouw privacy is belangrijk voor ons." In de…
E-mailmarketeers: zie een uitschrijfintentie als kans
Het is natuurlijk jammer als mensen zich uitschrijven nadat ze je, met zorg gemaakte, e-mail hebben ontvangen. Hoe goed je…
Is jouw e-mailmarketing klaar voor de nieuwe wet voor bescherming persoonsgegevens (GDPR/AVG)?
Vanaf 25 mei 2018 treedt de nieuwe Europese wet voor databescherming, de General Data Protection Regulation (GDPR), in werking. Oftewel de Algemene…
20 welkomstprocessen van e-commercepartijen onder de loep
Er is in het verleden al veel geschreven over hoe een goed welkomstproces voor je nieuwsbrief eruit zou moeten zien.…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!