Jean werkt sinds 1992 op het raakvlak van digitale technologie, marketing, sales en media. Hij is sinds 1996 exclusief bezig met digitale marketing en digitale transformatie voor B2B en technologiebedrijven.
Wat als je content te weinig gedeeld wordt?
Tips van 7 experts met de meeste retweetsGeef toe: je droomt ervan. Misschien durf je het niet hardop te zeggen…
Contentmarketing en relevantie: maak jij het verschil?
Contentmarketing en de drie pijlers van conversie: over relevantieMarketingoptimalisatie-expert Bryan Eisenberg reduceerde meer dan 1.100 metrics die invloed hebben tot slechts…
De toekomst van social media-marketing (deel 2)
Social CRM en zes andere social media evolutiesVoor wie een ‘single view’ op zijn klanten wil is Social CRM onontbeerlijk.…
De toekomst van social media marketing (deel 1)
Tijd om de sociale media los te laten en alles in een breder perspectief te plaatsenDe impact van sociale kanalen…
Tien jaar digitale marketing: wat veranderde er echt?
Tien jaar MarketingFacts en we zullen het geweten hebben. M! oprichter Marco Derksen en ik zijn heel verschillende mensen (ik…
Wat kunnen we leren uit de #haren case study?
Welkom in een wereld zonder onschuld Eerst en vooral: excuses voor deze opportunistische titel. Maar ik ben boos, erg boos.…
Erotiek en sociale media: wat durf jij te delen? Een case.
Waar trek jij de lijn als het over delen gaat? Deze week was ik enkele dagen in Nederland. Eerst in…
De waarde van een Facebook fan en Like
Social media resultaten staan mijlenver van het leuk vinden of fan worden van een merk Verschillende bedrijven en onderzoeken hebben…
Onderzoek: cruciale onderdelen van de online koopervaring
Customer experiences en processen voor, tijdens en na de aankoop Een uitmuntende klantenervaring en relevante contactmomenten, over alle marketingkanalen heen,…