Jordie van Rijn

Email Marketing Consultant bij eMailMonday

Jordie van Rijn is onafhankelijk eCRM en email marketing consultant. En schrijver van het boek E-mailmarketing in 60 minuten. Een van de "50 Online Marketing Influencers to Watch" van Entrepreneur.com Hij houdt zich bezig met slimme marketing campagnes die de klantrelatie intensiveren. Hij is oprichter van het internationale platform voor selectie van email marketing service providers. Neem contact op met Jordie via zijn site: eMailMonday Twitter NL: @emailmonday Twitter Internationaal (engels): @jvanrijn Of bekijk ook emailaudience

Over CDP’s en de Single Customer View
Marketing kan slimmer, sneller en relevanter worden door data goed in te zetten. Dat verklaart ook de huidige interesse van bedrijven…
Onderzoek: wordt dit het jaar van data-driven marketing?
Het is een prachtige tijd om als bedrijf data-driven te zijn. Aan de voorwaarden kan worden voldaan: de marketingtechnologie is volwassen…
E-mail en marketing automation groeien naar elkaar
E-mailmarketing, marketing automation en leadmanagement beginnen naar elkaar toe te groeien. Dat blijkt uit de Email Marketing Software Buyer’s Guide…
E-mailmarketing: een zeer dynamisch contentplatform
Een e-mail is allang geen statisch bericht meer. De kracht van e-mailmarketing zit juist in het aanbieden van inhoud op…
Marketing automation is meer dan leadmanagement
Wat marketing automation is en waarin het verschilt van lead to revenue managementHet op exact het juiste moment automatisch versturen…
Hoe kies ik de juiste ESP of MAP?
De juiste leverancier bespaart je tijd, kosten en frustratie. Het selecteren van een email service provider (ESP) of marketing automation provider (MAP) is dus…
De evolutie van e-mailoptimalisatie: van a/b-testen naar optimalisatieprofielen
Tijdens de @ward Night van de DDMA Email Summit worden jaarlijks de vakprijzen voor de beste e-mailcampagne en de e-mail…
E-mail & marketing automation, wat staat er op de roadmap van de Nederlandse leveranciers?
Softwareleveranciers geven inzicht in de ontwikkelingen voor het komende jaarDe ontwikkeling van e-mailmarketing en marketing automation gaat snel, heel snel.…
MarTech in 2015, waar gaat het heen?
Een interview met Scott Brinker Ik ben erg blij dat Scott Brinker, co-founder and CTO van Ion Interactive, naar Nederland komt.…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!