Jos Govaart

PR Adviseur bij Coopr

Ondernemen, wars van de gebaande paden en overboord met het traditionele denken. Jos Govaart bezit al een jarenlange online ervaring. En hij is ervan overtuigd dat de macht van het vertellen van verhalen alleen maar groter wordt. De toekomst is storytelling en dus PR! Jos is fan van Feyenoord, Breda, Apple, bloggen en Mad Men.

De (te) consistente huisstijl van KLM

Als je dan voor een persfoto een model kiest om je nieuwe sneakers aan de wereld te tonen, stap dan eens af van die klassiek blonde stewardess.

Hoe vang je een politieke partij in één zin?

Ik bespreek de politieke boodschappen die ik deze week op straat tegenkwam en die méér communiceren dan ‘Stem X’ (in min of meer willekeurige volgorde).

Customer Care als kans

De oplossing voor al dit amateuristische gehannes lijkt de chatbot. Lijkt, zeg ik erbij, want er zijn veel slechte chatbots in omloop.

Odido: Eigenlijk niets bijzonders

Laten we wel wezen, mobiele provider zijn is echt geen rocket science.

De EU als bedenker van oplossingen

Afgelopen weekend kwam ik een advertentie tegen van de Europese Unie die nogal wat vragen bij me opriep.

FIFA: We houden van voetbal, maar nóg meer van geld verdienen

President van de FIFA Gianni Infantino benadrukte dat echt iedereen welkom is in Qatar....

Hoe je de show steelt – of net niet – met one off mode-items

Wie hippigheid en gratis exposure wil genereren rond een merk, moet daar budget voor uittrekken.

De zinloosheid van de onbegrijpelijke abri-poster

My bad, Katy Perry had ik inderdaad niet herkend in mijn vorige artikel over de zinloosheid van de generieke merkbelofte.

De zinloosheid van de generieke merkbelofte

Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.

Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!