Ondernemen, wars van de gebaande paden en overboord met het traditionele denken. Jos Govaart bezit al een jarenlange online ervaring. En hij is ervan overtuigd dat de macht van het vertellen van verhalen alleen maar groter wordt. De toekomst is storytelling en dus PR! Jos is fan van Feyenoord, Breda, Apple, bloggen en Mad Men.
Als je dan voor een persfoto een model kiest om je nieuwe sneakers aan de wereld te tonen, stap dan eens af van die klassiek blonde stewardess.
Ik bespreek de politieke boodschappen die ik deze week op straat tegenkwam en die méér communiceren dan ‘Stem X’ (in min of meer willekeurige volgorde).
De oplossing voor al dit amateuristische gehannes lijkt de chatbot. Lijkt, zeg ik erbij, want er zijn veel slechte chatbots in omloop.
Laten we wel wezen, mobiele provider zijn is echt geen rocket science.
Afgelopen weekend kwam ik een advertentie tegen van de Europese Unie die nogal wat vragen bij me opriep.
President van de FIFA Gianni Infantino benadrukte dat echt iedereen welkom is in Qatar....
Wie hippigheid en gratis exposure wil genereren rond een merk, moet daar budget voor uittrekken.
My bad, Katy Perry had ik inderdaad niet herkend in mijn vorige artikel over de zinloosheid van de generieke merkbelofte.
Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.