Kel Koenen

Hoofdredacteur MarketingTribune/CustomerFirst bij BBP Media

Kel werkt al meer dan 20 jaar in de contentindustrie. Als hoofdredacteur/head of content was hij verantwoordelijk voor zo'n dertien multichannel (print, online, socials, video, live, etc) mediaplatforms bij diverse uitgeverijen en ondernemingen in binnen- en buitenland. Sinds maart 2022 is hij als hoofdredacteur verantwoordelijk voor de uitbouw en ontwikkeling van het CustomerFirst-portfolio bij uitgeverij BBP Media. Per 1 november 2024 is hij tevens hoofdredacteur van MarketingTribune.

Marketeers worstelen met adoptie GenAI: Angst of FOMO?

Stephan Gans, Chief Consumer Insights and Analytics Officer bij PepsiCo, plaatst de huidige onzekerheid in perspectief. ‘Mensen dachten ook dat de accountancysector snel zou verdwijnen toen Microsoft Excel werd geïntroduceerd. In werkelijkheid hebben we nu meer accountantskantoren dan ooit.’

Vertrouwen is het epicentrum

[Live from Salesforce Connections Chicago] 'Iedereen moet een AI-bedrijf worden'

Waarom veel customer experience programma’s mislukken

Ongeveer 93 procent van de customer experience programma’s mislukken; het is dus zaak om bij die geslaagde zeven procent te zitten.

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!