Leola is als SEA specialist werkzaam bij Storm Digital. Als online consultant adviseert ze klanten met uiteenlopende online vraagstukken en is daarnaast met veel enthousiasme ook trainster voor How & Knower.
Google lanceert nieuwe Adwords-update: ETA’s (Expanded Text Ads)
Nieuwe AdWords advertenties (in bèta) Gisteravond tijdens de AdWords Summit in de US heeft Google een nieuwe bèta gelanceerd: de zogenoemde…
Dit zijn de eerste resultaten na de Google AdWords update
Sinds twee weken geleden lijkt het erop dat het voor veel adverteerders onzekere tijden worden. Google lanceerde een nieuwe update waarbij de rechterkolom voor…
Google AdWords advertenties rechterzijde verdwijnen
Nieuwe top 4 positie in de betaalde zoekresultatenAfgelopen weekend kwam het nieuws naar buiten: de advertenties aan de rechterkant in…
Google Shopping, what’s next?
Handvaten voor het perfectioneren van ShoppingcampagnesGoogle Shopping groeit, jaar na jaar. In store visits zijn dalende, echter het gemiddelde bedrag…
Google Shopping 2.0: Is jouw productfeed nog shopping-proof?
Het succes van een Google Shopping campagne begint bij een goede basis: de product feedRuim een jaar geleden kondigde Google…
Verbeter de relevantie van je SEA-advertenties
Een praktische how-to over Google AdWords-extensiesTegenwoordig zijn er zoveel functionaliteiten in AdWords mogelijk dat we door de bomen het bos…
6 tips om het effect van mobiel te meten
Consumenten doen meer dan wij weten/metenSinds de laatste jaren zien we een grote toename van mobiele gebruikers. Tegenwoordig hebben zelfs…
Google Shopping uit de kast
Bèta nu beschikbaar voor iedereenIn november werd er al een blog geschreven door Ulco Keegstra, waarbij hij kort ingaat op…
Een gedegen zoekwoordonderzoek
Stappenplan voor een zoekwoordonderzoek (SEA)Vraag een groep van tien personen een zoekopdracht uit te voeren voor eenzelfde opdracht en je krijgt…