Marcel van der Heijden

Interactief Strateeg bij Stormkracht 9

Marcel studeerd bedrijfskunde/ marketing management aan de RSM Erasmus Universiteit te Rotterdam. Daarvoor volgde hij de bachelor studie marketing management aan de Hogeschool Inholland. Tijdens zijn stage bij KPMG Accountants raakte hij betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe site en online identiteit en was zijn liefde voor online marketing geboren. Naast zijn studie is hij initiatiefnemer en voorzitter van Generation Next en werkt hij als freelance interactief marketeer voor diverse MKB bedrijven. Zijn interesses liggen op het snijvlak tussen marketing en technologie.

The Web and Beyond 2008 (verslag)
Zoals al eerder aangekondigd op M! Reporter vond op donderdag 22 mei de tweede editie van The Web and Beyond…
Cyberlokkers laten niet los
Ik krijg vaak persberichten van nieuwe online campagnes in mijn mailbox met het verzoek daar een stukje over te plaatsen.…
Virtuele werelden: meer dan alleen Second Life
Enkele weken geleden was ik deelnemer aan de Reclamedag 2007, een jaarlijks evenement georganiseerd door de MAEUR, de marketing associatie…
Virtuele aids en veilig vrijen?
Zoals we inmiddels wel weten is sex, net zoals in de echte wereld, een belangrijk onderdeel van Second Life. Volgens…
MTV’s zoektocht naar interactief talent
Een half jaar geleden schreef MTV Networks een wedstrijd uit voor interactief talent. Deze wedstrijd, Digital Scout, is gericht op…
DIT 2007: Stop niet, ga door!
Gisteren vond in het auditorium van het instituut Interactieve Media aan de Hogeschool van Amsterdam weer de jaarlijkse SpinAwards dag…
Zoekmachinehumor met een serieus tintje
Een krappe anderhalve maand geleden lanceerde Google de dienst lokale bedrijfsadvertenties in Google Maps. Met deze dienst wordt het voor…
Second Life: Hit of Hype?
Second Life was zonder twijfel het buzzword op het gebied van interactieve media in 2006. Bedrijven als Reuters, Adidas, American…
Top of Flop 2006
Net zoals verleden jaar organiseert de vakgroep Evolve 2.0 van de VEA de e-strategy sessie Top of Flop 2006. Tijden…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!