Slimmere producten en diensten, succesvoller, meer klantgericht, sneller, mooier en unieker dan de rest. Dat willen we natuurlijk allemaal, toch? Natuurlijk gaat het daarom, maar makkelijker gezegd dan gedaan, want er zijn vele factoren die ProductSuccess in de weg kunnen staan. Denk hierbij aan de processen, de kennis omtrent product ontwikkeling, of het ontbreken van de juiste product marketing materialen of tools. Wat dat is zoeken we gezamenlijk uit en pakken we aan. Productsuccess factory helpt bedrijven met doelgerichte ondersteuning om tezamen met hun eigen team, waarde voor de klant en eindgebruikers te vertalen naar hun producten, diensten en productmarketing materialen. Mijn naam is Margo Paap en ik ben oprichter van ProductSuccess Factory. Ruim 25 jaar geleden startte ik na mijn studie als Junior Product manager. Ik begon met frisse moed aan deze baan, maar kwam er al snel achter dat de P van Product slechts een heel klein deel bevatte van alle uitdagingen waar ik als Product manager aan blootgesteld werd. Het was als duiken van de hoogste duikplank met 2 kleine zwembandjes om. Product manager wordt je voornamelijk door 'learning on the job' en als je geluk hebt rapporteer je aan iemand die heel veel ervaring heeft op dat gebied, echter voor de meesten is de praktijk toch anders. Hoe fantastisch zou het zijn geweest als ik na mijn studie de support zou hebben ontvangen die ik nu als eigen 'bagage' bezit. 'De valkuilen van product ontwikkeling kunnen voorzien en op anticiperen, meer focus, meer klantgerichte ontwikkelingen en professionele product marketing.' Ik had veel sneller ProductSuccess bereikt! Daarom dus ProductSuccess Factory