To give your customers the best, most relevant experience, you need to get to know them. And there is only one way to do it – through customer data. Voyado gives you the data, the insights, and the tools you need to communicate with pure preciseness.
De Nederlandse consument anno 2025 beweegt zich in een interessante paradox: enerzijds zijn kortingen leidend voor aankopen, anderzijds trakteren ze zichzelf vaak op iets extra’s. Als marketeer of retailer weet je dat consumentengedrag nooit zwart-wit is, maar deze combinatie van prijsbewustzijn en verwennerij dwingt je om scherper dan ooit te kijken naar hoe je klanten verleidt én behoudt.
Black Friday is inmiddels net zo ingeburgerd in Nederland als pepernoten in deze tijd van het jaar. Consumenten worden overspoeld met aanbiedingen en reclames op tv, via mail, op social media en met schreeuwende teksten op de winkelruiten. Wat blijkt? Voor consumenten, vooral jongere generaties, roept deze week FOMO – Fear of Missing Out – op.
Als doorgewinterde marketeers weten we dat klantloyaliteit een diepere betekenis heeft dan slechts het verzamelen van punten...