Mi-choe Emanuelson

Content Marketeer bij Mopinion

Door de weeks schrijf ik over digitale marketingonderwerpen en probeer ik alle ontwikkelingen bij te benen. Vraag me niks over big data, maar alles over customer feedback en CX. In mijn vrije tijd verslind ik graag kilometers om fit te blijven.

Alweer de klant centraal? Customer intimacy is de toekomst

Misschien richt jij je op product leadership, terwijl een ander inzet op operational excellence of customer intimacy.

Nieuwe regels voor reviews en strengere informatieplicht voor online verkopers

Heb je vrienden en familie gevraagd een 5 sterren review achter te laten zonder dat ze iets bij je gekocht hebben of heb je wel eens een (onterechte) slechte review verwijderd? Of reviews ingekocht?

Conversational feedback is hot en dit is waarom
We chatten dagelijks wat af met zijn allen, zowel zakelijk als privé. Je zal de eerste niet zijn die iemand…
Dit zijn de Customer Experience Trends van 2022
Met december als lijstjesmaand, is januari vaak een maand om vooruit te blikken. Zo doen wij dat ook graag. 2022…
Feedback is de grote afwezige in de pirate funnel
Een van dé marketingtrends van de afgelopen jaren is Growth Marketing. Of eigenlijk trend, want het is een nieuwe manier…
NPS: Waarom de ene voldoende de andere niet is en wat het wél zegt
Kortgeleden werd me tijdens mijn beoordelingsgesprek gevraagd mezelf te beoordelen. Hmm, interessant! Ik sta nu eenmaal niet bekend als de…
Feedback-vermoeidheid: laat je klant met rust
Klanten gaan tegenwoordig gebukt onder een feedback overload. Er is een overkill aan pop-ups en feedbackformulieren die op ze worden…

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!