Mischa is een marketeer met een saleshart en een salesman met een marketeershart. In het verleden bekleedde Mischa diverse marketing- en salesfuncties bij diverse organisaties. Na zijn functie als marketing manager bij Sdu Uitgevers, waar hij het marketingteam aanstuurde van de business unit Legal, Tax en Regulatory, bekleedt hij nu de functie van portfolio manager Direct Marketing bij PostNL. Binnen deze rol is hij verantwoordelijk voor de proposities binnen het Direct Marketing portfolio van PostNL, zoals multichannel campagne creatie, campagne management, campagne optimalisatie, marketing automation, inzichten (onderzoek en analyses) en data.
Volgens het 17e Life Trends-rapport van Accenture herziet de helft van de wereldbevolking momenteel zijn levensdoelen.
Podcasts, nog steeds superheet. Maar hoe zet je ze in in je contentmix? Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.
Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.
Vraaggesprek met Wilco Verdoold, vanuit zijn rol als docent marketing bij de HvA. Over AI in het onderwijs en over de invloed op het marketingvak.
Albert Heijn, Douwe Egberts en Kruidvat staan in de de top-3 van meest herkenbare sound logo’s van Nederland.
"Totale zelfdestructieve waanzin. Goed bezig LinkedIn! Je hebt zojuist je eigen been eraf geschoten!"
De bestedingen aan TV-reclame dalen met 4,3% naar € 441 miljoen. De TV-schermtijd daalt ook.
Hier kunnen we uren over praten. De titelvraag gaan we niet volledig (kunnen) beantwoorden. Er kwam recent wel onderzoek over het wat en waarom naar buiten.
Nederland is vanaf vandaag een nieuwe sportzender rijker: W-Sport, van KPN. Met alleen maar vrouwensport, 24/7.