Mischa van Bochove

Portfolio Manager Direct Marketing PostNL bij PostNL

Mischa is een marketeer met een saleshart en een salesman met een marketeershart. In het verleden bekleedde Mischa diverse marketing- en salesfuncties bij diverse organisaties. Na zijn functie als marketing manager bij Sdu Uitgevers, waar hij het marketingteam aanstuurde van de business unit Legal, Tax en Regulatory, bekleedt hij nu de functie van portfolio manager Direct Marketing bij PostNL. Binnen deze rol is hij verantwoordelijk voor de proposities binnen het Direct Marketing portfolio van PostNL, zoals multichannel campagne creatie, campagne management, campagne optimalisatie, marketing automation, inzichten (onderzoek en analyses) en data.

“Technologie maakt leven net zo ingewikkeld als eenvoudig”

Volgens het 17e Life Trends-rapport van Accenture herziet de helft van de wereldbevolking momenteel zijn levensdoelen.

Hoe je podcasts inzet in de contentmix

Podcasts, nog steeds superheet. Maar hoe zet je ze in in je contentmix? Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.

Hoe de AI van Snapchat jouw kinderen aan het vapen krijgt

Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.

Wilco Verdoold over AI in het marketingonderwijs [podcast]

Vraaggesprek met Wilco Verdoold, vanuit zijn rol als docent marketing bij de HvA. Over AI in het onderwijs en over de invloed op het marketingvak.

Albert Heijn heeft meest succesvolle sound logo van Nederland

Albert Heijn, Douwe Egberts en Kruidvat staan in de de top-3 van meest herkenbare sound logo’s van Nederland.

“Het eigen product team legt een AI-bommetje onder LinkedIn”

"Totale zelfdestructieve waanzin. Goed bezig LinkedIn! Je hebt zojuist je eigen been eraf geschoten!"

Markt voor tv-reclame stort in

De bestedingen aan TV-reclame dalen met 4,3% naar € 441 miljoen. De TV-schermtijd daalt ook.

Wat is de ROI van Thought Leadership?

Hier kunnen we uren over praten. De titelvraag gaan we niet volledig (kunnen) beantwoorden. Er kwam recent wel onderzoek over het wat en waarom naar buiten.

KPN lanceert vrouwensportzender W-Sport in Nederland

Nederland is vanaf vandaag een nieuwe sportzender rijker: W-Sport, van KPN. Met alleen maar vrouwensport, 24/7.

Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!