"Monique van Dusseldorp (1965) is the founder and CEO of Van Dusseldorp, an Amsterdam based research company focussed on European internet developments. Van Dusseldorp provides research and analysis, pan-European data gathering, access to new media networks, as well as project management. Van Dusseldorp previously worked at the European Institute for the Media in Dusseldorf, Germany, which she joined in 1992 in Manchester. She later became the institute's Director of Communications and a member of the management team. From 1997 to 1998 she worked as a media analyst for Dutch publishing and media house Wegener Arcade."
Volgens het 17e Life Trends-rapport van Accenture herziet de helft van de wereldbevolking momenteel zijn levensdoelen.
Podcasts, nog steeds superheet. Maar hoe zet je ze in in je contentmix? Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.
Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.
Vraaggesprek met Wilco Verdoold, vanuit zijn rol als docent marketing bij de HvA. Over AI in het onderwijs en over de invloed op het marketingvak.
Albert Heijn, Douwe Egberts en Kruidvat staan in de de top-3 van meest herkenbare sound logo’s van Nederland.
"Totale zelfdestructieve waanzin. Goed bezig LinkedIn! Je hebt zojuist je eigen been eraf geschoten!"
De bestedingen aan TV-reclame dalen met 4,3% naar € 441 miljoen. De TV-schermtijd daalt ook.
Hier kunnen we uren over praten. De titelvraag gaan we niet volledig (kunnen) beantwoorden. Er kwam recent wel onderzoek over het wat en waarom naar buiten.
Nederland is vanaf vandaag een nieuwe sportzender rijker: W-Sport, van KPN. Met alleen maar vrouwensport, 24/7.