Monique van Dusseldorp

Website

"Monique van Dusseldorp (1965) is the founder and CEO of Van Dusseldorp, an Amsterdam based research company focussed on European internet developments. Van Dusseldorp provides research and analysis, pan-European data gathering, access to new media networks, as well as project management. Van Dusseldorp previously worked at the European Institute for the Media in Dusseldorf, Germany, which she joined in 1992 in Manchester. She later became the institute's Director of Communications and a member of the management team. From 1997 to 1998 she worked as a media analyst for Dutch publishing and media house Wegener Arcade."

“Technologie maakt leven net zo ingewikkeld als eenvoudig”

Volgens het 17e Life Trends-rapport van Accenture herziet de helft van de wereldbevolking momenteel zijn levensdoelen.

Hoe je podcasts inzet in de contentmix

Podcasts, nog steeds superheet. Maar hoe zet je ze in in je contentmix? Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.

Hoe de AI van Snapchat jouw kinderen aan het vapen krijgt

Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.

Wilco Verdoold over AI in het marketingonderwijs [podcast]

Vraaggesprek met Wilco Verdoold, vanuit zijn rol als docent marketing bij de HvA. Over AI in het onderwijs en over de invloed op het marketingvak.

Albert Heijn heeft meest succesvolle sound logo van Nederland

Albert Heijn, Douwe Egberts en Kruidvat staan in de de top-3 van meest herkenbare sound logo’s van Nederland.

“Het eigen product team legt een AI-bommetje onder LinkedIn”

"Totale zelfdestructieve waanzin. Goed bezig LinkedIn! Je hebt zojuist je eigen been eraf geschoten!"

Markt voor tv-reclame stort in

De bestedingen aan TV-reclame dalen met 4,3% naar € 441 miljoen. De TV-schermtijd daalt ook.

Wat is de ROI van Thought Leadership?

Hier kunnen we uren over praten. De titelvraag gaan we niet volledig (kunnen) beantwoorden. Er kwam recent wel onderzoek over het wat en waarom naar buiten.

KPN lanceert vrouwensportzender W-Sport in Nederland

Nederland is vanaf vandaag een nieuwe sportzender rijker: W-Sport, van KPN. Met alleen maar vrouwensport, 24/7.

Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!