Trends in kids- en jongerenmarketing
Hoe kunnen merken bouwen op de invloed van jongeren? Volgende week vindt het jaarlijkse congres ‘Trends in kids- en jongerenmarketing’…
Great by Choice: de nieuwe parel van ‘Good to Great Jim’
Hoe 10Xers gedijen op fanatieke discipline, empirische creativiteit en productieve paranoia Hoe kunnen succesvolle bedrijven succesvol blijven, ondanks onzekerheid, ongeluk,…
Waarom ik Simon Sinek wil interviewen over (zijn) purpose
Start with whyHij werd beroemd met zijn boek ‘Start With Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action’, zijn…
Eén voor één. Over constructief consumeren.
‘Eén voor allen, allen voor één’, luidt het bekende devies. Maar ken jij ‘één voor één’ al? Die formule is…
Moet marketing ietsje minder mannelijk?
Meer dan 80% van de aankoopbeslissingen wordt door vrouwen genomen. Dat zegt Marianne van Leeuwen in haar boek ‘Mag het…
Zalando: persoonlijke aanbevelingen voor het verkeerde geslacht
Volgens trendwatchers zou 2009 al het jaar van customization zijn. Overbodig om op Marketingfacts te vermelden; maar met web 3.0…
Hoe bedrijven op de occupy-protesten kunnen reageren
Wat kunnen de #occupy-demonstranten van marketeers leren? Wellicht de grootste les is dat je doelgericht te werk moet gaan. De…
Karmanomics: Wat bedrijven van het boeddhisme kunnen leren
Wereldwijd is men klaar met de hebzucht van banken en bedrijven. ‘Willen we ons economisch destructieve gedrag vervangen door economisch…
Consumententrends 2011: Het individu centraal, altijd verbonden en offline en online smelten samen
Op 11 en 12 oktober kwamen in Sanadome Nijmegen trendwatchers, innovators, analisten, marketeers en journalisten samen voor de 16e editie…