CEO en mede-oprichter Quadia
Wel of geen in-house studio? Start met deze vijf vragen
Merken die serieus bezig zijn met contentmarketing gedragen zich als uitgevers. Als deze content uit video bestaat (wat steeds vaker…
Hoe een videostrategie fans creëert in het voice-tijdperk
Hoewel Alexa Nederland nog niet bereikt heeft en Google Home of Apple Homepod vooralsnog vooral gebruikt worden voor zoekopdrachten, is…
Online video is serious business anno 2018
Continu in plaats van eenmalig, liever een goed format dan alleen virals: dat is hoe marketeers anno 2018 in het…
Branded broadcasting in opmars [onderzoek]
Online Video Monitor: Zowel de marketeer als de consument ziet voor bedrijven rol als broadcaster weggelegdWaar je vroeger met een…
Gepersonaliseerde video? Graag, maar pas als ik klant ben
Onderzoek: personalised video nog steeds hoog op verlanglijstje marketeersHoe beter je iemand kent, des te persoonlijker het mag worden. Dat…
5 cruciale afwegingen voordat je begint met personalised video
‘Gepersonaliseerde video’. Het klinkt misschien als een contradictio in terminis. Voor veel marketeers is online video immers een massamedium, een…
Pushvideo verliest terrein, interactie is winning
Online Video Monitor 2015: marketeers zetten zwaarder in op interactieve video, minder op pre-rollsOnline video wordt door marketeers steeds minder…
De meest beeldbepalende video: Kijk Kanker De Wereld Uit
Begin er maar eens aan: een zoektocht naar de meest beeldbepalende online video van de afgelopen tien jaar. Er is…
De 20 meest beeldbepalende Nederlandse video’s van het decennium. Stem!
Een 'viral', dat was in 2004 nog gewoon een epidemie. 'Streamen', dat deed een rivier, en 'embedden' was voorbehouden aan…