Niek Gooren

Creative Designer bij LEWIS PULSE

Niek werkt als creative designer bij LEWIS PULSE, de digitale marketingtak van LEWIS PR. Misschien dat je hem ooit in ondergoed hebt gezien tijdens zijn zoektocht naar een baan met zijn website http://www.helpniekuitdeww.nl. Samen met het LEWIS PULSE team is hij momenteel verantwoordelijk voor allerhande creatieve uitingen voor diverse klanten.

Merken en muziek: nemen artiesten de plek in van omstreden social influencers?
Een ‘Snelle Planga’, ‘Smoorverliefd’ of een ‘Slippertje’. Drie recente voorbeelden van artiesten die een nummer hebben uitgebracht in opdracht van…
Scaleups: van ego naar relevantie
Startups worstelen dagelijks met alle uitdagingen die op hun pad komen. Een idee hebben is één ding, maar van ‘niets’…
Van data naar inzicht: waarom de massa niets waard is
Als het gaat om data-analyses in online marketing, dan bekruipt mij weleens het gevoel dat we een beetje door het lint…
Algoritmes stimuleren saaie campagnes
Zijn we met zijn allen niet heel erg voorspelbaar aan het worden?Digitale technologie en ik hebben een soort haat-liefdeverhouding. Aan…
Waarom influencer marketing geen marketing is
Influencer-relaties zijn meer dan betaalde aandachtIk heb het even opgezocht: eind 2010 of begin 2011 werden hier op Marketingfacts de…
Het einde van de immuniteit van de Tour de France
De Tour zit op slot voordat deze goed en wel begonnen is. En dan gaat het niet om het klassement,…
De next big thing zijn mensen en technologie die werkt #TNWeurope
Deze week staat bol van de presentaties van technologische grootheden, start-ups en talententen. Met z’n allen duiken we op de…
De oorlog die er nooit was
Natuurlijk stellen reclame- én PR-bureaus de klant centraalEen oorlog verklaren doet het altijd goed om aandacht te krijgen voor je…
Reisbranche: hoe digital de markt drastisch verandert
De emoties lopen hoog als het aankomt op reizen en vakanties. Consumenten zitten uren achter de computer op zoek naar…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!