Directeur van Adfactor, een bureau gespecialiseerd in contentmarketing en native advertising.
Het grote media-jaaroverzicht 2019: like-loos Instagram en die campagne van Albert Heijn
Net als vorig jaar was het weer een jaar vol nieuws, vreemde zaken, mooie dingen en minder leuke gebeurtenissen, ook in de…
Het grote media-jaaroverzicht van 2018: van AVG tot Flappdrol
Net als vorig jaar was het weer een bewogen jaar, ook in de reclame- en mediawereld. Zoals altijd houden wij…
Het grote jaaroverzicht 2017
Een overzicht van al het moois en interessants in de media in 2017Net als vorig jaar, kunnen we terugkijken op…
Het grote mediajaaroverzicht: alle highlights van 2016
Ach ja, 2016. Er wordt nu al vaak geclaimd dat we dit jaar maar beter snel kunnen vergeten. En als…
Succesvolle contentmarketing met 303 schrijvers: het kan
“En dan laten we honderden fans gewoon heel veel over ons schrijven.” Dat klinkt misschien als een waanzinnig idee, in…
Het grote media jaaroverzicht: alle highlights uit 2015
Het jaar 2015 is weer voorbij gevlogen. Iedere week maken we bij Adfactor een 'wat mij opviel in de media' post. Een…
Opmars van adblockers: grootste uitdaging voor publishers tot nu toe?
De tijd dat adblockers alleen werden gebruikt door tech savvy nerds ligt steeds verder achter ons. Zowel het aantal adblockers…
Wendy: het geluk van dé girl next door
“Negativiteit genoeg in de wereld. Hoogste tijd voor een ander geluid!” Met die oproep plukt Wendy van Dijk háár geluk.…
7 redenen om nu echt te investeren in native advertising
Diverse onderzoeken voorspellen dat 2015 een succesvol jaar gaat worden voor native advertising. Toch krijg ik regelmatig (en terecht) de…