Wij zijn PostNL. Jouw favoriete bezorger. We bezorgen dagelijks pakketten en vijf dagen per week post. Voor onze klanten zijn wij de onmisbare schakel tussen verzenders en ontvangers en de verbinder tussen de fysieke en digitale wereld.
Greenwheels, pionier in deelmobiliteit, illustreert hoe samenwerking met PostNL en de inzet van een PostLab-sessie kan leiden tot significante verbeteringen in Direct Mail (DM)-campagnes en indrukwekkende conversieresultaten op de lange termijn.
We geven dit jaar een aantal exclusieve PostLab werksessies weg aan marketeers en ondernemers. Hierin ontdek je in één dagdeel samen met je team hoe post jouw mediamix kan versterken.
‘Direct mail is te zien als de vergeten groenten van de middelenmix’, zegt Maaike Ypeij van PostNL: heerlijk en gezond bij het goede recept. Daarvoor kunnen marketeers terecht bij PostLab.
Als grote logistieke speler streeft PostNL naar een zo klein mogelijke impact op het milieu en tegelijkertijd een zo positief mogelijke invloed op mens en maatschappij.
De impact van PostNL op het klimaat zo klein mogelijk maken, het is een van de dingen waar Lead Sustainability, Suzanne Debrichy, zich dagelijks mee bezighoudt. “We zijn al sinds 2007 bezig met onze impact op het klimaat. Doordat we duurzaamheid strategisch positioneren, zit het nog meer verankerd in de organisatie.”
Internationaal groeien en internationale zendingen eenvoudig maken, dat is waar Spring Global Delivery Solutions bedrijven mee kan helpen.
Door duurzame oplossingen te introduceren en in te zetten neemt PostNL als marktleider verantwoordelijkheid voor haar mensen én het milieu.
Wat als je verzendlabel ook het retourlabel is? Dat is gemak voor je klant: die hoeft niks te printen of te plakken en levert zijn pakket in no-time in.