Remco is internet ondernemer, spreker en co-founder van inBeacon. Hij werkt voor klanten als KPN, ANWB, NOS, Vodafone, Sony, Leaseplan, Reed Business, Ministerie van Defensie, Oplaadpalen.nl en Rabobank. Zijn persoonlijke website is remcobron.com en hij blogt over iBeacon marketing op iBeacon-retail.nl
Beacons: ‘closing the loop’ tussen online en offline marketing
De meeste organisaties zijn tegenwoordig zowel online als offline aanwezig. De online interacties leveren veel gegevens over de klant op.…
Samsung wil retailers helpen op de winkelvloer
Tussen het geweld van de nieuwste Quantum Dot technologie en SUHD-televisies die groot, groter, grootst lijken te worden, stond er op…
De slimme koelkast opent mogelijkheden voor omnichannel strategie
De internet of things revolutie kent al vanaf het begin de belofte van de op eigen houtje bestellende, en natuurlijk twitterende, koelkast.…
Uniek spel met iBeacon-stempels langs de Zaan
Stampions introduceert in Nederland een gloednieuw spel gebaseerd op het verzamelen van stempels, maar dan wel een digitale variant die…
treatz start iBeacon-pilot in Amsterdam
Bij 17 deelnemende winkeliers worden iBeacons geplaatst die door de app worden gebruiktDe Nederlandse app treatz start deze week met…
Frans winkelcentrum personaliseert retail met bodyscan en iBeacon
Het Franse Klépierre heeft voor haar winkelcentra een inspiration corridor ontwikkeld, waarin klanten op basis van een realtime bodyscan suggesties…
iBeacon zorgt voor sterke groei van location-based marketing
Markt voor location-based advertising groeit naar 10,7 miljard euro in 2018Volgens een rapport van analist Berg Insight gaat de wereldwijde markt…
Startup Loopd maakt offline netwerken makkelijk met iBeacon-technologie
Hardwarecomponent van Loopd per ongeluk gelekt tijdens TWIST-podcastDe Amerikaanse start-up Loopd heeft een iPhone-app gelanceerd waarmee ze iBeacon-technologie gebruiken om…
De toekomst van mobiele media diensten (deel 2)
Het steeds groter wordende belang van contextHet onderwerp van iMMovator Cross Media Café van 4 februari was de toekomst van mobiele media diensten…