René Voorberg

Eigenaar, online marketingspecialist bij De Beelddenkers

René Voorberg (1983) is eigenaar van internetbureau De Beelddenkers uit Utrecht. In 2021 is René een start-up begonnen met een focus op het toegankelijk maken van formulieren: FormNerds (formnerds.nl).

Vijf originele formuliertoepassingen die gebruikers aanzetten tot actie

Formulieren invullen? Saai, lang, vervelend of... het moet nu eenmaal. Dat zou zomaar bij je op kunnen komen wanneer je denkt aan formulieren. Wij voelen als FormNerds met je mee.

Elk formulier is een micro-conversie
Interactie met je klant? Gebruik een formulier! Van micro- naar macroconversies met formulierenVrijwel iedere website heeft wel een formulier op…
Weg met wollige websites!
"Ik schrijf je een lange brief, want ik heb geen tijd voor een korte" - Blaise PascalHerken je dat: mensen…
Het loyaliteitsprogramma als brug tussen clicks en bricks
Er is al veel geschreven over de opkomst van clicks en bricks. Bedrijven die een fysieke winkel en een echte…
Clicks en bricks wordt onvermijdelijk voor (web)winkeliers
Weer winst voor de winkelier en beleving voor de consumentHet retaillandschap is de afgelopen decennia flink opgeschud door de komst…
Zo optimaliseer je jouw landingspagina bij lage bezoekersaantallen
Je hebt alles gelezen over conversie-optimalisatie. Je brengt sommige strategieën in de praktijk en zet je landingspagina live. De conversie…
Zo maak je je website duurzaam
We dragen graag een steentje bij aan een beter milieu. Webshops leveren bijvoorbeeld bestellingen af per (elektrische) fiets, winkels en restaurants…
Is er een rol voor chatbots in B2B-webshops?
Stel, je hebt een groothandel. Er staat een vacature uit voor een nieuwe medewerker op de klantenservice. Je krijgt een…
Hoe verover je de B2B-markt met je B2C-webwinkel?
Steeds meer e-commercebedrijven proberen naast de markt voor consumenten ook de zakelijke markt te bedienen. Dat is niet voor niets;…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!