Rens Dietz

Marketingmanager bij Coosto

Rens werkt als marketeer bij Coosto. Coosto levert één tool voor alle social media toepassingen zoals monitoring, webcare en publishing. De Coosto-data bieden dag in dag uit waardevolle statistieken voor Rens om over te schrijven.

Dit gebeurde er in maart 2016 op social media
Brussel, Cruijff, raketjesgate en Instagram hielden de gemoederen bezigMaart 2016 was natuurlijk de maand van Brussel en de maand van…
Dit gebeurde er in februari op sociale media
Op sociale media kon je niet om Suitsupply en HEMA heenFebruari was dan wel de kortste maand, maar niet de…
12 keer #ophef en andere buzz in januari op sociale media
Wat gebeurde er deze maand op sociale media?Januari is natuurlijk de maand van Blue Monday, van Driekoningen en van de…
10 ontwikkelingen op sociale media in 2015
Dit gebeurde er in 2015 op sociale mediaDe jaaroverzichten laten een eenduidig beeld zien over 2015: het nieuws werd veelal…
De socialemedia buzz van november: Parijs
Dit gebeurde er deze maand op sociale mediaNovember was de maand waarop Oxford de emoji koos tot woord van het…
Aegon is de beste verzekeraar op sociale media #SMIM5
Verzekeraar beheerst het spel onvoldoende, echte beleving voor social ontbreektAfgelopen donderdagavond was ik te gast bij de vijfde editie van…
De sociale media buzz van oktober: sorry en de Snapchat-obsessie
Dit gebeurde er deze maand op sociale mediaDe maand oktober was de maand van het sorry. Volkswagen én de Volkskrant…
Helft van webcare is afgesloten, inhoud is persoonlijk en informeel
Webcareteams personaliseren hun bericht, totdat ze excuses moeten aanbiedenIk heb hier in het verleden regelmatig een artikel geschreven waarin ik…
Dit gebeurde er in september op social media
Wat werd er op en over sociale media geschreven?De festivals en vakanties liggen achter ons en dus was er in…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!