Rianne is e-mailmarketeer voor 100% EMAIL. Met een team van professionals houden wij ons bezig met alles rond e-mailmarketing voor verschillende mooie merken. Denk hierbij aan: responsive designs, de bouw van e-mail templates, het schrijven van copy, A/B en multivariate testen, koppelingen leggen tussen databases, het opzetten van campagnes en nog veel meer.
Zijn ‘e-mail only’-businesses en machine learning de toekomst van e-mailmarketing?
Hoe blijft jouw klant verknocht aan je product? Een verslag van #ES16Afgelopen donderdag werd e-mailmarketingland even bijeengeveegd tijdens de DDMA…
#ES15: Van, maar ook vóór e-mailmarketingprofessionals
Een dag na de @ward Night van DDMA, was het donderdag 18 juni weer tijd voor een editie van de…
E-mail als marketingkanaal: hoe blijf je persoonlijk?
Verslag van de DDMA EMAIL SUMMITAfgelopen week heb ik de Email Summit 2014 bezocht. Eerder al kon je het eerste verslag…
#eFashion14: conversie vs branding, waar leggen we de nadruk?
Vorige week was ik aanwezig op Emerce eFashion. Ik besprak hier eerder de presentatie over Shoppen in 2020 al. Maar…
#eFashion14: Over online shoppen in 2020
De afgelopen week heb ik Emerce eFashion bezocht en deed daar weer een goede dosis inspiratie op, onder andere bij…
Uitgelezen: E-mailmarketing in 60 minuten
Over e-mailmarketing en het bla-huh-ja-filter Onlangs ben ik gestart met mijn nieuwe baan bij Mexx als e-mailmarketeer. Ongeveer tegelijkertijd lag…
#TNW2013 Gary Shapiro: Innovatie vormt een succesvol bedrijf
Gary Shapiro is al jaren achter elkaar een van de 100 meest invloedrijke personen van Washington volgens Washington Life. Uit…
#TNW2013: Marina Gorbis over The social-structed world
Marina Gorbis is executive director bij het Institute for the future. Dit is kort gezegd een non-profit organisatie die bedrijven…
The Next Web: John Lunn – Bricks means clicks
John Lunn is al 15 jaar bezig met het bouwen van betalings- en anti-fraude systemen op internet. Daarnaast adviseerde hij…