Rob van Nuenen

Directeur / eigenaar bij Channable

Met zowel een technische als bedrijfskundige achtergrond heeft Rob zich vanaf het begin op het ondernemen gestort. Daar heeft hij zich gespecialiseerd in data-extractie trajecten en mobiele oplossingen. Sinds januari 2014 houdt hij zich bezig met channable.com, een online platform waarbij retailers en marketeers datafeeds kunnen creëren en optimaliseren voor affiliates, vergelijkers en marktplaatsen.

E-commerce trends in 2016
2016 wordt misschien wat burgerlijk, maar zeker niet saaiPrecies een jaar geleden schreef ik mijn eerste blog voor Marketingfacts waarin…
4 tips voor online adverteren tijdens de feestdagen
Advertenties en budgetten optimaliseren voor én tijdens de feestdagen met deze 4 tipsDe feestdagen komen er weer aan. Traditioneel gezien…
Cost per sale de nieuwe standaard bij de grootste vergelijkingssites?
Dan heeft dat gevolgen voor de conversie van adverteerdersAankomend najaar gaat het (eindelijk) gebeuren; een websitebezoeker kan producten vergelijken én…
Facebook lanceert nieuwe advertentiemogelijkheden
Wat is mogelijk en hoe gemakkelijk is het in gebruik?Recentelijk heeft Facebook twee nieuwe vormen van adverteren gelanceerd: multi-product- en…
Contentmarketing voor webshops
Het belang en effect van goede productomschrijvingen op de omzetContentmarketing, wat is dat nu precies? Een half uurtje Googelen levert…
Vergeten om op de omnichannel-trein te jumpen?
Tientallen retailketens waar jij en ik mee zijn opgegroeid, zijn failliet gegaan of staan er slecht voor. De reden? Gebrek…
Datafeeds versus API’s – welke keuze maak je?
Alle voor- en nadelen op een rij Datafeeds (of product feeds) kunnen voor een marketeer de beste vriend of grootste…
E-commerce trends in 2015
Waar moet je de focus op leggen?Nog maar een maand en dan is het alweer 2015. Een jaar dat volgens…

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!