Robert de Boer

eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

DMmediaplein: Nieuw online platform over Direct Mail
TNT Post lanceert vandaag DMmediaplein, een nieuw online platform gericht op Direct Mail. De ‘papieren mailingen’ dus inderdaad en geen…
Januari borrelmaand: nieuwjaarsborrels in de branche
De kerst moet nog beginnen, maar inmiddels is het ook al tijd om je aan te melden voor de vele…
Alvast 5 vragen aan Olivier Wegloop
Op 30 en 31 oktober aanstaande organiseert DeMeter het grootse congres ‘DM Days’ in Maastricht. Een van de sprekers is…
De visie van Rick Nieman op ‘de Toekomst van DM’
Op 19 mei aanstaande organiseert DeMeter wederom de populaire thema-avond De Toekomst van DM. Een inspirerende avond voor iedere marketeer…
DM-bestedingen groeien met 15 %
In het 1e kwartaal van 2009 werd 38% van het marketingbudget aan dialoogmarketing (directe en interactieve marketing) besteed. Een stijging…
Interview Johan van Mil
Eind vorige week werd bekendgemaakt dat het bedrijf Mailmedia verkocht is aan OMG. Mailmedia gaat binnen de OMG groep als…
Mailmedia overgenomen door OMG
Zojuist is bekend geworden dat Mailmedia is overgenomen door de Online Marketing Group (OMG). Mailmedia zal als zelfstandig bedrijf toegevoegd…
Eindejaars- en nieuwjaarsborrels voor interactieve branche
De borrel van 212/IAB/IPAN/STIR staat al uitgebreid op Marketingfacts, maar tot aan die tijd zijn er nog veel meer eindejaars-…
Originele kerstcampagnes 2008
In 2005, 2006 en 2007 verzamelden we hier voorbeelden van online kerstkaart-campagnes die nét even wat origineler zijn dan alle…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!